کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبير ماده 88 اداره كل ورزش و جوانان استان قم خبر داد

واگذاري زمین چمن و 2 سالن اختصاصی ژیمناستیک قم به بخش خصوصی

خبرگزاری فارس , 11 اسفند 1395 ساعت 16:00

قم نیوز: دبير ماده 88 اداره كل ورزش و جوانان استان قم گفت: زمین چمن مصنوعی بزرگترین مجموعه ورزشی شهر قم و دو سالن اختصاصی رشته ژیمناستیک قم به بخش خصوصی واگذار می‌شود.


به گزارش قم نیوز، حسین رضایی امروز، اظهار کرد: تمام واگذاری‌های این اداره کل به بخش خصوصی در چارچوب قانون انجام می‌پذیرد و هدف این است که از بخش غیر دولتی برای رشد و توسعه ورزش قم در ابعاد همگانی، قهرمانی و عمرانی استفاده شود.

وی که مسوولیت دبیری ماده 88 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت در اداره کل ورزش و جوانان استان قم را نیز بر عهده دارد، اضافه کرد: در واقع این اداره کل در راستای اجرایی کردن همین بند قانونی سه مکا‌‌‌ن‌ ورزشی اختصاصی خود را به اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط واگذار می‌کند.

رضایی بیان کرد: بر این اساس متقاضیان می‌توانند از 14 تا 18 اسفند ماه به مدت پنج روز کاری به منظور دریافت پاکات شرکت در این مزایده عمومی به دبیرخانه ماده 88 اداره کل ورزش و جوانان قم مراجعه کنند، ضمن اینکه اطلاعات کامل راجع به این موضوع در پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل ورزش و جوانان به آدرس الکترونیکی www.ghomsport.ir  نیز برای ملاحظه علاقمندان درج شده است.

دبیر ماده 88 اداره کل ورزش و جوانان استان قم اضافه کرد: آن دسته از علاقمندان به شرکت در این مزایده بعد از دریافت پاکات این اماکن، باید فرم‌های تکمیل شده را به مدت 10 روز کاری تا پایان وقت اداری روز یکشنبه ششم فروردین ماه سال 1396 به واحد حراست اداره کل ورزش و جوانان ارائه کنند.

رضایی با بیان اینکه تاریخ بازگشایی پاکات بعد از تعطیلات سال جدید و دقیقا در روز سه‌شنبه بیست و یکم اسفند ماه از ساعت 10 صبح  با حضور نماینده بازرسی استان قم در  این اداره کل پیش‌بینی شده، اظهار کرد: زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید حیدریان در بزرگترین مجموعه ورزشی شهر قم یکی از مکان‌های مورد نظر برای واگذاری به بخش خصوصی محسوب می‌شود.

وی در پایان یاد آور شد: همچنین دو سالن اختصاصی رشته ژیمناستیک برای این مزایده در نظر گرفته شده‌اند که یکی از آنها در خیابان انسجام قم قرار دارد و به سالن انسجام معروف است، ضمن اینکه دیگر سالن اختصاصی این رشته در مجموعه ورزشی تختی قم واقع شده است.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 46590

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/46590/واگذاري-زمین-چمن-2-سالن-اختصاصی-ژیمناستیک-قم-بخش-خصوصی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir