چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 46592
منبع : خبرگزاری فارس
معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران خبر داد

حضور 75 درصد زائرین در مسجد مقدس جمکران به صورت خانوادگی

قم نيوز : قم نیوز: معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران گفت: بیش از 75 درصد زائرین به صورت خانوادگی به این مسجد مقدس می‌آیند.
حضور 75 درصد زائرین در مسجد مقدس جمکران به صورت خانوادگی
به گزارش قم نیوز، احمد حاجی زاده، با اشاره به آماده شدن مسجد مقدس جمکران برای استقبال از مهمانان نوروزی اظهار کرد: ستاد مناسبت‌های ویژه را در این مسجد تشکیل دادیم و زیرمجموعه آن هم کمیته‌های تخصصی است که چندین جلسه برگزار کردند.

وی ادامه داد: اکنون بازدیدهای میدانی توسط مدیران مسجد مقدس جمکران در حال صورت گرفتن است، طرح جامع خدمات برای کل مسجد مقدس جمکران در حال تعریف شدن است تا مشخص شود که در هر بخشی چه خدماتی باید داده شود.

معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران افزود: یکی از مشکلات در ایام نوروز در استان قم و مسجد مقدس جمکران بحث اطلاع رسانی به زائرین است، به عنوان مثال زمانی که زائر از درب این مسجد وارد می‌شود، از ظرفیت‌ها و امکانات مسجد مقدس جمکران همچون بخش گل نرگس و نمایشگاه‌ها اطلاع ندارد.

حاجی زاده با اشاره به تقویت بخش اطلاع رسانی در مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: به دنبال این هستیم که در این مسجد در بخش اطلاع رسانی و راهنمایی زائرین نقش بهتری را ایفا کنیم.

وی ادامه داد: در ایام نوروز برنامه‌های مختلف فرهنگی را در مسجد مقدس جمکران پیش بینی کردیم که تعداد آنها به حدود 70 برنامه می‌رسد، سال گذشته براساس آمار حدود یک و نیم میلیون زائر در ایام تعطیلات نوروزی در مسجد مقدس جمکران حضور پیدا کردند.

معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران افزود: در ایام نوروز شاهد حضور جمعیت عظیمی از زائرین در این مسجد هستیم که این زائرین باید مدیریت شوند، باید براساس ذائقه‌های زائرین کار فرهنگی در مسجد مقدس جمکران صورت بگیرد و برای سنین مختلف در این مسجد برنامه فرهنگی پیش بینی شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بیش از 75 درصد زائرین به صورت خانوادگی به مسجد مقدس جمکران می‌آیند، به همین دلیل باید برای این زائرین برنامه‌های خانوادگی پیش بینی شود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcf0tdj.w6dv1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما