شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 46617
منبع : خبرگزاری فارس
معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران خبر داد

حضور بیش از 1.5 میلیون زائر در مسجد مقدس جمکران در ایام نوروز

قم نيوز : قم نیوز: معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران گفت: در تعطیلات نوروزی سال 95، یک و نیم میلیون زائر به این مسجد مقدس آمدند.
حضور بیش از 1.5 میلیون زائر در مسجد مقدس جمکران در ایام نوروز
به گزارش قم نیوز، احمد حاجی زاده با اشاره به آسیب شناسی برنامه‌های مسجد جمکران اظهار کرد: پس از هر برگزاری هر برنامه ای در این مسجد مقدس، نقاط قوت و ضعف برنامه ثبت می‌شود و در طول سال به آن می‌پردازیم، امسال نیز سعی کردیم که نقاط ضعف مربوط به برنامه‌های سال گذشته را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: سعی می‌کنیم که از ظرفیت‌های موجود در برنامه‌های مسجد مقدس جمکران استفاده کنیم، البته تا رسیدن به نقطه ایده آل در این برنامه‌ها فاصله داریم، گرچه که امکانات زیادی هم در مسجد مقدس جمکران نداریم، سعی کردیم که از ظرفیت‌های دستگاه‌های دیگر استان قم در برنامه‌های این مسجد استفاده کنیم.

معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران افزود: ستاد تسهیلات زائرین استان قم عنایت خاصی به این مسجد دارد، شهرداری قم هم به میدان آمده است و این نهاد شهری به مسجد مقدس جمکران کمک می‌کند تا بستر خوبی برای خدمت رسانی به زائرین در این مسجد آماده شود.

حاجی زاده با اشاره به تعداد زائرین مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: براساس آمارها در 6 ماه اول امسال، در سه روز آخر هفته 350 هزار نفر به این مسجد مقدس آمدند، البته در 6 ماه دوم سال تعداد زائرین مسجد مقدس جمکران نسبت به 6 ماه نخست سال کاهش پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: در تعطیلات نوروزی سال 95، یک و نیم میلیون زائر به مسجد مقدس جمکران آمدند، در ایام نوروز شاهد حضور جمعیت زیادی از زائرین در این مسجد هستیم و برای برآورده کردن نیازهای زائرین مسجد مقدس جمکران از تمام دستگاه‌های استان قم کمک می‌خواهیم.

معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران در پایان خاطرنشان کرد: در این مسجد مقدس علاوه بر چشم انداز، اساسنامه هم داریم که به تائید دفتر مقام رهبری رسیده است، از دو سال پیش تاکنون تمام برنامه‌های بودجه مسجد مقدس جمکران براساس افق چشم انداز این مسجد تدوین می‌شود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcd590o.yt09f6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما