?>?> رويارويي فوتساليست‌هاي قم با تيم ملي اميد عراق | قم نیوز
دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 46664
منبع : خبرگزاری فارس
در سالن دو هزار نفري شهيد حيدريان قم انجام مي‌شود

رويارويي فوتساليست‌هاي قم با تيم ملي اميد عراق

قم نيوز : قم نیوز: فوتساليست‌هاي استان قم در ديداري تداركاتي در مقابل تماشاگران قمي علاقمند به فوتسال در برابر تيم ملي فوتسال اميد عراق به ميدان مي‌روند.
رويارويي فوتساليست‌هاي قم با تيم ملي اميد عراق
به گزارش قم نیوز، تیم ملی فوتسال امید عراق که خود را برای حضور در نخستین دوره مسابقات فوتسال 2017 قهرمانی رده سنی زیر 20 سال آسیا آماده می‌کند همانند تیم ملی ایران اردوهای مختلفی را برگزار می‌کند و یکی از اردوهای این تیم در قم دایر شده است.

تیم ملی فوتسال عراق قرار است در مدت زمان حضور خود در ایران و در شهر مقدس قم دو دیدار تدارکاتی مقابل تیم ملی فوتسال ایران برگزار کند، بازی‌هایی که طبق هماهنگی کمیته فوتسال و هیات فوتبال استان قم در روزهای هجدهم و نوزدهم اسفند ماه در قم به انجام می‌رسد.

ملی‌پوشان عراقی پیش از اینکه دو دیدار تدارکاتی خود مقابل تیم ملی فوتسال عراق را در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری برگزار کند، یک مسابقه دوستانه دیگر با تیم منتخب فوتسال قم انجام می‌دهد، رقابتی که عصر امروز برگزار می‌شود.

مسابقه دوستانه فوتسالیست‌های قم با تیم ملی امید عراق در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود و داورانی از قم این بازی را قضاوت می‌کنند، در حالی که برای این بازی تعداد زیادی از فوتسالیست‌های تیم یاسین‌پیشرو در ترکیب تیم منتخب قم به میدان می‌روند.

بازیکنان حاضر در ترکیب تیم منتخب فوتسال قم مسعود ایازی، امیرحسین صالحی، سعید قاسمی، هاشم فرج‌زاده، محمد برزگر، مهران رضاپور، ناصر اطمینان، میثم ایلانلو، محمد مسعودی، علی شریفی، محمدحسین آقا بابایی و اسماعیل سعادت‌یوسفی هستند.

بازی دوستانه تیم‌های منتخب فوتسال قم و امید عراق در حالی امروز برگزار می‌شود که عراقی‌ها روز سه‌شنبه هفدهم اسفند ماه را استراحت می‌کنند و در روزهای 18 و 19 اسفند در سالن حیدریان قم با شاگردان علی صانعی در تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران رقابت می‌کنند.

در حالی که بین دعوت شدگان به تیم ملی امید سیدحسین رضوی از قم نیز حضور دارد، ملی‌پوشان ایران از روز سه‌شنبه هفدهم اسفند ماه در قم اردو می‌زنند و هر دو بازی ایران و عراق روزهای چهارشنبه و پنجشنبه از ساعت 16 در سالن شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcfjvdj.w6dvvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما