?>?> راه‌اندازي 4 زمين تنيس در قم تنيسور قم در ديويس كاپ آسيا و اقيانوسيه | قم نیوز
دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 46693
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت‌‌ تنيس استان قم خبر داد

راه‌اندازي 4 زمين تنيس در قم / تنيسور قم در ديويس كاپ آسيا و اقيانوسيه

قم نيوز : قم نیوز: دبير هیأت‌‌ تنيس استان قم گفت: با همكاري‌ آموزش و پرورش قم چهار زمين تنيس در مدارس مقطع تحصيلي ابتدايي به منظور استعداديابي و رشد اين رشته راه‌اندازی می‌شود.
راه‌اندازي 4 زمين تنيس در قم / تنيسور قم در ديويس كاپ آسيا و اقيانوسيه
به گزارش قم نیوز، سید مقتدا خاتمی امروز اظهار کرد: با همکاری آموزش و پرورش قم تعداد چهار مدرسه ابتدایی سطح شهر قم دارای زمین مینی‌تنیس شد و بر این اساس با راه‌اندازی دوره‌های آموزشی تعداد ۲۰۰ دانش‌آموز با تنیس آشنا شدند.

وی با بیان اینکه به زودی تعداد 6 مدرسه دیگر نیز به زمین مینی‌تنیس تجهیز خواهند شد، در ادامه از برگزاری جشنواره تنیس در قم خبر داد و افزود: جشنواره تنیس با حضور تعداد 150 دانش‌آموز از 10 مدرسه استان قم برگزار شد و سپس دانش‌آموزان در مسابقات تنیس مدارس ابتدایی به منظور استعدادیابی شرکت کردند.

دبیر هیأت‌‌ تنیس استان قم افزود: تجهیز این تعداد مدرسه و در ادامه آن برگزاری جشنواره مینی‌تنیس مدارس استان قم یک اتفاق خوشایند است که نوید آینده‌ای خوب و موفق برای تنیس قم را می‌دهد و این رشته برای ادامه پیشرفت چشم‌گیر خود با این شیوه امیدواری بیشتری خواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به حضور امیرحسین بادی به عنوان یکی از استعدادهای تنیس قم در تیم اعزامی ایران به رقابت‌های دیویس کاپ آسیا، عنوان کرد: بادی بعد از همراهی تیم ایران در مصاف با تیم ملی پاکستان، اکنون خود را آماده رویارویی با تیم ملی ویتنام می‌کند.

خاتمی با اشاره به معرفی سرداور مرحله پلی‌آف رقابت‌های گروه دوم تنیس آسیا و اقیانوسیه از سوی فدراسیون جهانی تنیس، اظهار کرد: تیم ملی تنیس کشورمان برای بقاء در این گروه باید فروردین ماه به مصاف تیم ملی تنیس ویتنام برود، مسابقه‌ای که در تهران برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این مسابقات از روز هجدهم تا بیستم فروردین ماه سال 1396 به سرداوری پوینت گوپتا از هندوستان، سرداور نشان نقره فدراسیون جهانی در اصفهان برگزار می‌شود و تنیسورهای کشورمان در صورت پیروزی در این دیدار جایگاه خود در گروه دوم آسیا و اقیانوسیه را تثبیت می‌کنند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdchx-nk.23n-wdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما