سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 46716
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌‌ ورزش‌هاي همگاني استان قم خبر داد

مقام سوم قم در آمادگي جسماني قهرماني مردان ايران

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌‌ ورزش‌هاي همگاني استان قم از موفقيت تيم قم در كسب مقام سوم و نشان برنز پيكارهاي آمادگي جسماني قهرماني مردان كشور خبر داد.
مقام سوم قم در آمادگي جسماني قهرماني مردان ايران
به گزارش قم نیوز، رسول حسن‌یزدی امروز، اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی انجمن آمادگی جسمانی فدراسیون ورزش‌های همگانی، پیکارهای قهرمانی کشور در بخش مردان با حضور تیم‌هایی از استان‌های سراسر کشور از نظر کمی و کیفی در سطح بالایی به انجام رسید و با نتایج خوبی برای تیم قم همراه بود.

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات به میزبانی تهران به انجام رسید و ورزشکارانی در قالب 19 تیم از سراسر کشور با یکدیگر رقابت کردند و شرکت کنندگان در تلاش برای کسب عناوین برتر به مدت دو روز در حضور رئیس انجمن آمادگی جسمانی ایران به میدان رفتند.

رئیس هیأت‌‌ ورزش‌های همگانی استان قم با اشاره به نتایج تیمی و انفرادی این مسابقات، عنوان کرد: در بخش تیمی این پیکارها همدان به مقام نخست و عنوان قهرمانی دست یافت، هیأت‌‌ همگانی فارس نایب‌قهرمان شد و تیم اعزامی هیأت‌‌ قم با کسب مقام سوم به کار خود پایان داد.

وی با بیان اینکه تیم آمادگی جسمانی بانوان قم نیز برای حضور در پیکارهای کشور راهی اهواز شد، در ادامه به برگزاری دومین همایش بین‌المللی ورزش همگانی اشاره و بیان کرد: این همایش به میزبانی فدراسیون ورزش‌های همگانی برگزار می‌شود و مدرسان این رشته حضور دارند.

حسن‌یزدی در ادامه از برگزاری دوره عملی مربیگری آمادگی جسمانی درجه سه در قم خبر داد و ابراز کرد: این دوره به میزبانی پایگاه قهرمانی مجموعه ورزشی 15 خرداد قم برگزار شد و هدف این است که با افزایش دانش مربیان فعال در این هیأت‌‌، گامی منسجم‌تر در مسیر توسعه ورزش همگانی برداریم.

رئیس هیأت‌‌ورزش‌های همگانی استان قم با اشاره به برگزاری دوره مربیگری یکی از رشته‌های زیر مجموعه این هیأت‌‌برای نخستین‌بار، اضافه کرد: شاهد برگزاری نخستین دوره مربیگری رشته پیلاتس با حضور مسوول انجمن پیلاتس کشور  و مدرس فدراسیون بودیم.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcd950o.yt09f6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما