سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 46720
منبع : خبرگزاری فارس
مديركل نظارت و هماهنگي امور خدمات شهري شهرداري قم خبر داد

آماده سازي ۱۷ بوستان شهري برای ارائه خدمات به مسافران نوروزي

قم نيوز : قم نیوز: مديركل نظارت و هماهنگي امور خدمات شهري شهرداري قم از آماده سازي 17 بوستان شهري برای ارائه خدمات به مسافران نوروزي خبر داد.
آماده سازي ۱۷ بوستان شهري برای ارائه خدمات به مسافران نوروزي
به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سیدمحسن میرهادی با اشاره به اقدامات شهرداری قم در قالب طرح استقبال از بهار اظهار کرد: در قالب طرح استقبال از بهار با برنامه‌ریزی که صورت گرفته، توانستیم با تشکیل هشت کمیته و ۹ ستاد اقداماتی را برای نوروز پیش‌بینی کنیم.

وی ایمنی و امداد، پیشگیری و رفع تخلفات شهری، مایحتاج زائرین، اسکان و زیباسازی، حمل و نقل و ترافیک را از جمله کمیته‌های فعال ستاد مرکزی شهرداری قم عنوان کرد و افزود: وظایف این کمیته‌ها این است که در این ایام برنامه ریزی لازم برای خدمات رسانی مطلوب به مردم داشته باشند.

وی تشکیل ستادهای ۹ گانه با مدیریت شهرداران مناطق را یادآور شد و افزود: در دو فاز، پاکسازی و نظافت شهری را در دستور کار داشتیم که در بخش اول پاکسازی زمین‌های بایر را انجام دادیم.

مدیرکل نظارت و هماهنگی امور خدمات شهری با تاکید بر اینکه پاکسازی مبادی ورودی شهر نیز در دستور کار شهرداری بود خاطرنشان کرد: این اقدام در قالب پروژه‌ای با همکاری سازمان مدیریت پسماند انجام شد.

وی نظافت سطح معابر و شوارع شهری را مورد توجه قرار داد و افزود: با توجه به افزایش چشمگیر زباله‌های تولید شده شهر افزایش ماشین‌آلات مکانیزه را در دستور کار داشتیم.

میرهادی با تاکید بر اینکه در ایام پایانی سال تولید زباله در شهر به بیش از ۷۴۰ تن در روز رسیده است گفت: ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات مکانیزه به همراه ۳ هزار نیروی خدمات شهری برای پاکسازی شهر تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی به زائرین و شهروندان را در دستور کار داریم گفت: هشت ستاد در مناطق مختلف شهر مباحث اطلاع رسانی را انجام می‌دهند.

مدیرکل نظارت و هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم اطلاع‌رسانی استفاده از سامانه ۱۳۷ به زائرین را یادآور شد و افزود: تمام اطلاعات در این سامانه گردآوری شده تا مسافران بتوانند به مقاصد خود دسترسی داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه ۱۷ بوستان در سطح شهر به صورت ویژه آماده شده تا در اختیار زائرین باشد اذعان کرد: بوستان فدک، امام رضا، غدیر و پارکینگ شماره چهار مسجد مقدس جمکران برای چادرخواب در این ایام مشخص شده است.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdciuya5.t1aqr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما