پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 46736
منبع : خبرگزاری فارس
معاون فرهنگی اداره اوقاف استان قم خبر داد

برپایی خیمه‌های معرفت در 23 بقعه متبرکه استان قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: در ایام نوروز در 23 بقعه متبرکه استان قم خیمه‌های معرفت برپا می‌شود که در این خیمه‌ها برنامه‌های فرهنگی را برای اعضای خانواده‌ها برگزار می‌کنیم.
برپایی خیمه‌های معرفت در 23 بقعه متبرکه استان قم
به گزارش قم نیوز: حجت‌الاسلام والمسلمین علی عزیزی با اشاره به برنامه‌های نوروزی سازمان اوقاف اظهار کرد: این سازمان در ایام نوروز برنامه‌های متعددی را در مناطق مختلف استان قم تدارک دیده است و مراسم افتتاح این برنامه‌ها امروز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در ایام نوروز در 23 بقعه متبرکه استان قم خیمه‌های معرفت برپا می‌شود که در این خیمه‌ها برنامه‌های فرهنگی را برای اعضای خانواده‌ها برگزار می‌کنیم، همچنین ارائه مشاوره و سخنرانی چند رسانه‌ای از جمله برنامه‌های خیمه‌های معرفت است.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم افزود: در عوارضی قم - تهران مکانی برای اداره اوقاف در نظرگرفته شده است که در این مکان یک خیمه معرفت را برپا می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در 6 امامزاده استان قم برنامه اسکان زائرین را در دستور کار داریم، اما در بقیه بقاع متبرکه استان هم آمادگی برای اسکان زائرین وجود دارد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcfvedj.w6dvmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما