پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 46739
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم خبر داد

اجرای طرح عیدانه در 40 کتابفروشی شهر قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: این اداره کل امسال با طرح عیدانه به استقبال نوروز می‌رود و در قالب این طرح کتاب با 30 تا 40 درصد تخفیف در 40 کتابفروشی شهر قم فروخته می‌شود.
اجرای طرح عیدانه در 40 کتابفروشی شهر قم
به گزارش قم نیوز، سید موسی حسینی کاشانی امروز با اشاره به فعالیت کمیته فرهنگی ستاد تسهیلات زائرین استان اظهار کرد: در این کمیته نهادهای مختلفی همچون سازمان اوقاف و اداره ارشاد حضور دارند و برنامه‌های مختلفی در کمیته فرهنگی پیش بینی شده و در اغلب امامزاده‌های استان برنامه تحویل سال داریم.

وی ادامه داد: برنامه اقامه نماز جماعت در بوستان‌های استان قم در ایام نوروز پیش بینی شده است، مسجد جمکران هم در این ایام حدود 80 برنامه فرهنگی دارد. ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هم در ایام نوروز حدود 100 نیرو در اطراف مسجد مقدس جمکران و حرم حضرت معصومه(س) مستقر خواهد کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: این اداره کل امسال با طرح عیدانه به استقبال نوروز می‌رود و در قالب این طرح کتاب با 30 تا 40 درصد تخفیف در 40 کتابفروشی شهر قم فروخته می‌شود.

وی اضافه کرد: برنامه غبارروبی از مزار شهدای هنرمند را طی روزهای آتی در دستور کار داریم، همچنین در ایام نوروز طرح توزیع کتاب در محل اسکان مسافران در مدارس و بوستان‌ها اجرا می‌شود.

حسینی کاشانی در پایان با اشاره به برنامه‌های فرهنگی در ایام نوروز برای زائرین در استان قم خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی را در این ایام در اماکن اسکان زائرین و مساجد برنامه ریزی کردیم.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdci3ya5.t1aqp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما