پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 46740
منبع : خبرگزاری فارس
فرماندار قم خبر داد

آغاز ثبت نام داوطلبین شرکت در انتخابات شوراها از 30 اسفند

قم نيوز : قم نیوز: فرماندار قم گفت: زمان ثبت نام داوطلبین انتخابات شوراهای شهر و روستا از 30 اسفند امسال تا 6 فروردین سال 96 است.
آغاز ثبت نام داوطلبین شرکت در انتخابات شوراها از 30 اسفند
به گزارش قم نیوز، رضا سیار امروز با اشاره به برگزاری انتخابات در سال آینده اظهار کرد: در اردیبهشت سال آینده دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا به صورت همزمان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ثبت نام داوطلبین برای شرکت در انتخابات شوراهای شهر و روستا از روز 30 اسفند آغاز می‌شود، البته داوطلبین می‌توانند عملیات پیش ثبت نام را با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت از هم اکنون انجام بدهند و در ادامه با کد رهگیری به فرمانداری یا بخشداری‌ها برای تکمیل ثبت نام مراجعه کنند.

فرماندار قم افزود: ثبت نام داوطلبین برای شرکت در انتخابات شوراهای روستاهای استان در پنج بخشداری مرکزی، جعفرآباد، خلجستان، سلفچگان و کهک انجام می‌شود، ولی مکان ثبت نام داوطلبین شرکت در انتخاب شورای شهر قم و شهرهای اقماری فرمانداری قم است.

سیار با اشاره به لزوم داشتن گواهی عدم سوء پیشینه برای شرکت در انتخابات شوراها اظهار کرد: افراد می‌توانند طی روزهای آتی برای گرفتن این گواهی برای ثبت نام در انتخابات شوراها به دفاتر پلیس +10 مراجعه کنند و داشتن این گواهی برای ثبت نام در انتخابات شوراها ضروری است، زمان ثبت نام داوطلبین انتخابات شوراهای شهر و روستا از 30 اسفند امسال تا 6 فروردین سال 96 است.

وی ادامه داد: پیش بینی می‌کنیم که هزار و 200 نفر در شهر قم، بخش‌ها و روستاهای استان برای شرکت در انتخابات شوراها نامزد شوند، تقاضا کردیم که دستگاه‌های استان قم برای برگزاری انتخابات به فرمانداری کمک کنند.

فرماندار قم در پایان خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته در ایام نوروز در برخی از شب‌ها بیش از 60 هزار نفر اسکان ثبت شده توسط ستاد تسهیلات زائرین در استان قم داشتیم، همچنین در سال‌های گذشته هم در ایام ابتدایی تعطیلات نوروزی آمار حضور روزانه بیش از 200 هزار زائر در شهر قم برای زیارت با حداقل اقامت هشت ساعت ثبت شد. 

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcaw0ny.49niy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما