پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 46742
منبع : خبرگزاری فارس
معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران خبر داد

اجرای 80 برنامه فرهنگی در ایام نوروز در مسجد مقدس جمکران

قم نيوز : قم نیوز: معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران گفت: در حوزه فرهنگی از سوی مسجد مقدس جمکران بیش از 80 برنامه برای زائرین در ایام نوروز تدارک دیده شده است.
اجرای 80 برنامه فرهنگی در ایام نوروز در مسجد مقدس جمکران
به گزارش قم نیوز، احمد حاجی زاده امروز با اشاره به کمک دستگاه‌های استان قم به مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: دستگاه‌های مختلف استان برای برگزاری برنامه‌ها مسجد جمکران کمک می‌کنند.

وی ادامه داد: شهرداری قم پارکینگ چهار مسجد مقدس جمکران را به محل اسکان برای ایام نوروز تبدیل کرده است. همچنین ظرفیت اسکان این مسجد را از 600 نفر به 720 نفر افزایش دادیم و تمام واحدهای تجاری مسجد جمکران به محل اسکان تبدیل شدند.

معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران افزود: در حوزه فرهنگی بیش از 80 برنامه برای زائرین در ایام نوروز تدارک دیده شده است و روحانیونی در مسجد مقدس جمکران آموزش دیدند تا به سراغ زائرین بروند.

حاجی زاده با اشاره به وضعیت امنیتی مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: تمهیدات خوبی در حوزه امنیتی این مسجد اندیشیده شده است. در بحث سلامت هم نهادهای مختلفی همچون هلال احمر، اورژانس و دانشگاه علوم پزشکی قم به کمک مسجد جمکران در ایام نوروز می‌آیند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در بحث ارائه خدمات تلاش کردیم که در داخل و خارج مسجد مقدس جمکران به زائرین خدمات رسانی شود و شبستان‌های این مسجد مقدس در صورت لزوم برای اسکان زائرین آماده است.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdccimq0.2bqe08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما