پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 46751
استاندار قم تأکید کرد؛

تمام تمهیدات لازم برای نوروز ۹۶ در استان قم اندیشیده شده است

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم با بیان اینکه تمام تمهیدات لازم برای نوروز ۹۶ در استان قم اندیشیده شده است، گفت: تمهیدات ویژه‌ای در مسائل امنیتی، نسبت به سایر موارد پیش بینی شده است.
تمام تمهیدات لازم برای نوروز ۹۶ در استان قم اندیشیده شده است
به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی صادقی عصر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائرین استان که در تالار امام رضا(ع) فرمانداری برگزار شد، با تبریک به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) با اشاره به‌ضرورت تلاش گسترده به‌منظور رفع نیاز زائران نوروزی اظهار داشت: تمامی دستگاه‌ها در کمیته‌های یازده‌گانه مشارکت داشته و با کمیته امنیتی همکاری کنند.

وی بابیان اینکه اقدامات خوبی در سال گذشته انجام‌شده است، افزود: امیدواریم امسال خدمات بهتری نسبت به سال گذشته ارائه شود و میزان رضایتمندی زوار نیز افزایش یابد.

صادقی با تأکید بر اینکه تمهیدات لازم در مباحث مختلف اندیشیده شده است، عنوان کرد: شناسایی عناصر و افرادی که مخل امنیت بوده‌اند صورت گرفته و تمهیدات ویژه‌ای در مسائل امنیتی نسبت به سایر موارد انجام‌شده است.

وی با اشاره به افتتاح مجهزترین اورژانس هوایی کشور در قم ادامه داد: این مهم به انضمام افزایش یک بالگرد، خدمت‌رسانی بهتر و بیشتری را برای به ارمغان می‌آورد که سبب کمک‌رسانی بهتر به تصادفات نسبت به سال قبل می‌شود.

استاندار قم فعالیت‌های اداره آموزش ‌و پرورش استان را مورد اشاره قرار داد و گفت: ارزیابی نشان می‌دهد که اقدامات بهتری نسبت به پارسال انجام‌شده است و از ظرفیت‌های این ارگان به‌خوبی استفاده‌شده است.

وی بابیان اینکه مدیران استان باید در راستای تأمین نیاز زائران تلاش کنند، افزود: تمامی شرایط مطلوب باید به‌صورت بهینه برای زائران و به ویژه جهت اسکان اضطراری مسافران فراهم شود.

صادقی با اشاره به اینکه پارسال اقدامات استقرار و اسکان زائران به‌خوبی ارزیابی‌شده است، گفت: باید در راستای این مهم اقدامات بهتری صورت گیرد، که البته خوشبختانه تاکنون تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

وی خاطرنشان کرد: ورودی‌های شهر نیز باید مورداشاره قرارگرفته و اطلاع‌رسانی نیز به‌خوبی صورت گیرد، چراکه به دلیل همکاری‌های موجود میان مدیران استان، امکان ارائه خدمات مطلوب به زائران وجود دارد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdccsmq0.2bqep8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما