جمعه ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : 46759
منبع : خبرگزاری فارس
ويژه سالروز ولادت حضرت زهرا(س)

حبيبه كبريا از راديو معارف پخش مي‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدير گروه قرآن و اهل بيت(ع) راديو معارف از پخش برنامه حبيبه كبريا از اين رسانه به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا(س) خبر داد.
حبيبه كبريا از راديو معارف پخش مي‌شود
به گزارش قم نیوز، سیداحمد محمودی امروز با اشاره به تولید برنامه حبیبه کبریا ویژه شب میلاد حضرت زهرا(س) اظهار کرد: این برنامه به کارشناسی حجت الاسلام والمسلمین حسن عرفان 28 اسفند از ساعت 22 از این رسانه پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برنامه حبیبه کبریا دارای رویکرد معنوی است و در این برنامه سعی می‌شود اهمیت توسل به اهل بیت(ع) در زندگی افراد جامعه تبیین شود.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت(ع) رادیو معارف با اشاره به محورهای دیگر این برنامه گفت: برکات و واسطه فیض بودن حضرت زهرا(س) در بخشی دیگر این برنامه مطرح خواهد شد.

وی بانوی بهشت را از دیگر برنامه‌های رادیو معارف ویژه ولادت حضرت زهرا(س) ذکر کرد و افزود: این برنامه با کارشناسی معصومه ظهیری در راستای ارائه سبک زندگی حضرت زهرا(س) 28 و 29 اسفند از این رسانه پخش می‌شود.

محمودی خاطرنشان کرد: بانوی نور از دیگر برنامه‌های تولیدی رادیو معارف در زمینه حضرت زهرا(س) است که از روز 23 بهمن امسال تا اول فروردین سال 96 ساعت 19:30 از رادیو معارف پخش می‌شود.

وی یادآور شد: اخلاق و سیره حضرت در برخورد با دیگران و نگرش دیگران نسبت به ایشان در این برنامه مطرح می‌شود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcao0ny.49nim15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما