جمعه ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 46761
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌‌ هاكي استان قم خبر داد

قم بين 5 استان برتر هاكي ايران

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌‌ هاكي استان قم از قرار گرفتن نام تيم هاكي قم در بين پنج استان برتر هاكي ايران در پايان رقابت‌هاي سال 1395 خبر داد.
قم بين 5 استان برتر هاكي ايران
به گزارش قم نیوز، جعفر جعفری‌مجد امروز، اظهار کرد: امسال هم در رقابت‌های لیگ و هم در پیکارهای قهرمانی هاکی کشور حضور داشتیم و این در حالی است که تغییر و تحولات در هیأت‌‌ هاکی نیز نیمه دوم سال جاری انجام شد و هنوز راهی طولانی و کارهای بسیار زیادی در پیش داریم که برای توسعه هاکی باید انجام شود.

وی با اشاره به حضور تیم هاکی قم در مسابقات قهرمانی امیدهای کشور، بیان کرد: این تیم با ترکیبی از بهترین‌های حال حاضر هاکی قم در جدال با حریفان خود نتایج بسیار خوبی کسب کرد و با اینکه بین چهار تیم برتر قرار نگرفت اما از نظر هیأت‌‌ عملکرد قابل قبولی داشت.

رئیس هیأت‌‌ هاکی استان قم با بیان اینکه هاکی‌بازان قم در مرحله مقدماتی رقابت‌های هاکی قهرمانی کشور در گروهی سخت و دشوار قرار داشتند، اضافه کرد: در بین صعود کنندگان از گروه نخست به نیمه نهایی مسابقات قهرمانی امیدهای کشور نبودیم اما چیزی از یک تیم قهرمان کم نداشتیم.

وی با اشاره به نتایج تیم هیأت‌‌ هاکی قم در این مسابقات، بیان کرد: وقتی تیم سمنان را چهار بر یک شکست می‌دهیم، با سیستان و بلوچستان که یک تیم پرقدرت است یک بر یک مساوی می‌کنیم و بعد از تساوی ارزشمند دو بر دو با یکی دیگر از قدرت‌های این رشته یعنی آذربایجان غربی، تیم آذربایجان شرقی را هم سه بر دو می‌بریم، این بدین معنی است که قم در هاکی به یکی از تیم‌های مدعی ایران تبدیل شده است.

جعفری‌مجد خاطرنشان کرد: در گروه خود با وجود این نتایج بسیار خوب سوم شدیم، سمنان با ۱۸ امتیاز و آذربایجان‌غربی با ۱۳ امتیاز بالاتر از ما صعود کردند و تیم قم با ۱۱ امتیاز سوم شد، ضمن اینکه تیم‌های آذربایجان‌شرقی با ۹ امتیاز چهارم، زنجان با چهار امتیاز پنجم، اصفهان با سه امتیاز ششم و سیستان و بلوچستان با دو امتیاز هفتم شدند.

وی در پایان با بیان اینکه تیم هاکی مرکزی به عنوان میزبان مسابقات مقام قهرمانی مسابقات هاکی قهرمانی امیدهای کشور را کسب کرد، افزود: سمنان، گلستان و آذربایجان‌غربی به ترتیب مقام‌های دوم تا چهارم را به دست آوردند و تیم قم موفق به کسب رتبه پنجم شد تا در بین پنج تیم برتر ایران در سال 95 قرار بگیرد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcdf50o.yt0996a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما