شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۰
کد مطلب : 46770
مدیر مجتمع گردشگری مارال ستاره مطرح کرد

دریافت گواهی استاندارد 3 ستاره از میراث فرهنگی / خدمات ویژه برای مسافران نوروزی در مجتمع مارال ستاره

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل مجتمع گردشگری مارال ستاره قم گفت: امروز مجتمع های بین راهی از سطح یک توقف گاه کوتاه عبور کرده اند و به مجتمع های گردشگری چند منظوره تبدیل شده اند و سازمان میراث فرهنگی نیز با ارائه گواهی نامه استاندارد کیفیت، به سطح بندی این مجتمع ها پرداخته است.
مجتمع مارال ستاره در ایام نوروز پذیرای مسافران نوروزی است.
مجتمع مارال ستاره در ایام نوروز پذیرای مسافران نوروزی است.
به گزارش قم نیوز، مجتمع تفریحی گردشگری مارال ستاره در یکی از بزرگراه های پر تردد کشور، در کیلومتر ۳۰ اتوبان قم – کاشان واقع شده است. این مجتمع با وسعت یکصد هزار متر مربع یکی از بزرگترین واحدهای خدمات رسانی بین راهی کشور است که با توجه به نزدیکی آن به شهر مقدس قم، به عنوان یکی از مجتمع های گردشگری ارزشمند و پر مراجعه برای مردم قم نیز مطرح است.

این مجتمع با اخذ استانداردهای مختلف و کسب رتبه ممتاز در رده بندی طرح تطبیق استاندارد کشوری سعی در ارائه خدمات ممتاز به مسافرین و زائرین این منطقه را دارد ، به مناسب نزدیک شدن به شروع سال نو و آغاز سفرهای زیارتی و سیاحتی مهندس داوود کریمی مدیرعامل مجتمع تفریحی گردشگری مارال ستاره در گفتگویی با اصحاب رسانه به تشریح برنامه های این مجتمع در ایام نوروز 1396 پرداخت.

مهندس کریمی مدیرعامل مجتمع تفریحی گردشگری مارال ستاره با تبریک آغاز سال جدید شمسی و همزمانی این مهم با روز مادر با اشاره به اینکه مجتمع تفریحی گردشگری مارال ستاره تنها مجموعه دارنده گواهی استاندارد کیفیت از سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کشور در ارزیابی های انجام شده از همه مجتمع های فعال در کشور است اظهار داشت: مجموعه کنونی مجتمع گردشگری تفریحی مارال ستاره که در استان قم واقع شده است ،دارای 10هکتار مساحت و سه مجموعه جداگانه است که درمجموعه شیخ بهایی محیطی خاص و دل نشین برای طرفداران فضای سنتی تدارک دیده شده است، در مجموعه ملاصدرا شیرازی برای مسافران اتوبوسی که غذای سریعتر و قیمت پایین تر را خواستار هستند ارائه خدمات می شود و در نهایت در مجموعه سهراب سپهری که برای مسافران ماشین های سواری و شخصی و گردشگران تدارک دیده شده است که در آن بهترین غذاهای سنتی ارائه و سرو می شود.

وی با اشاره به اینکه مجموعه مارال ستاره به عنوان بزرگترین مجموعه بین راهی کشور در میان نزدیک به 2 هزار مجتمع موجود است ، بیان داشت: این مجموعه به علت کیفیت بالای ارائه خدمات به مسافران بین راهی و جلب رضایت مشتریان خود،بارها عناوین نمونه کشوری را کسب نموده است که آخرین بار آن کسب رتبه نخست در جشنواره رستوران محبوب که در برج میلاد برگزار شده بود می توان اشاره کرد.

مهندس کریمی به خدمات ارائه شده در ایام نوروز در این مجموعه اشاره کرد و افزود: در ایام نوروز خدمات ما فراتر از ایام عادی می شود و ارائه محصولات صنایع دستی، تنوع در غذاهای سنتی ،افزوده شدن فضای نماز خانه ها و... از جمله کارها وخدمات ارائه شده ما در ایام نوروز است ، که این مهم به دلیل رشد 5 برابری تردد وسایل نقلیه در این ایام در مسیر اتوبان قم-کاشان است.

انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdcdz50o.yt0956a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما