شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 46771
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل موسسه اموال، املاک و موقوفات مسجد مقدس جمکران:

خدمات اسکان زائران در ایام نوروز فراهم‌ شده است/ اسکان ۷۰۰ نفری در مجتمع اقامتی نیمه شعبان

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل موسسه اموال، املاک و موقوفات مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه خدمات اسکان زائران در ایام نوروز فراهم ‌شده است، گفت: این خدمات در قالب دو نوع خدمات بلندمدت و کوتاه‌مدت فراهم‌ شده است که ظرفیت خدمات اسکان بلندمدت ۷۰۰ نفر است.
خدمات اسکان زائران در ایام نوروز فراهم‌ شده است/ اسکان ۷۰۰ نفری در مجتمع اقامتی نیمه شعبان
به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، محسن محرری با بیان اینکه نخستین خدمات در نظر گرفته ‌شده برای زائران نوروزی، خدمات اسکان است، اظهار کرد: این خدمات در قالب دو نوع خدمات بلندمدت و کوتاه‌مدت یا موقت است.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت خدمات اسکان بلندمدت ۷۰۰ نفر است، افزود: مجتمع اقامتی نیمه شعبان به این منظور انتخاب‌ شده است که دارای ۱۱۲ سوئیت است و آمادگی ارائه خدمات در چهار سطح سوئیت، واحد یا اتاقی که سرویس‌های بهداشتی‌ آن بیرون از اتاق است، سالن‌های اردویی و گروهی و اتاق‌های کف‌خواب را دارد.

محرری با تأکید بر اینکه اتاق‌های کف‌خواب شامل دو نوع است، تصریح کرد: اتاق‌های کف‌خواب نیز در قالب سوئیت و سالن‌های اردویی است.

وی خدمات اسکان موقت را مورد اشاره قرار داد و ادامه داد: این مکان استراحتگاه نیمه شعبان، روبه‌روی باب‌الرضا(ع) و پشت مجتمع اقامتی نیمه شعبان در ضلع شرقی مسجد قرار دارد و برای کسانی در نظر گرفته‌شده که می‌خواهند در چادر مسافرتی استراحت کنند.

مدیرعامل موسسه اموال، املاک و موقوفات مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه هماهنگی‌های لازم با شهرداری و نیروی انتظامی صورت گرفته است، عنوان کرد: مقرر شده است تا مردم اطراف مسجد به استراحتگاه نیمه شعبان که ظرفیت دو هزار چادر و خودرو دارد و تمام امکانات رفاهی در آن مهیا شده است، هدایت شوند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcezf8e.jh8pfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما