شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 46780
منبع : خبرگزاری فارس
ليگ برتر فوتبال امید ایران

صبای قم به تعطیلات رفت / جدال با ملوان 16 فروردین

قم نيوز : قم نیوز: تمرینات تیم فوتبال امید صبای قم بعد از مسابقه خانگی هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور در آستانه سال جدید تعطیل شد.
صبای قم به تعطیلات رفت / جدال با ملوان 16 فروردین
به گزارش قم نیوز، 12 تیم حاضر در فصل 96 – 1395 لیگ برتر فوتبال امید ایران بعد از انجام دیدارهای هفته هفتم دور برگشت این فصل در آستانه فرارسیدن سال جدید به تعطیلات رفتند تا از نیمه دوم فروردین ماه بازی‌های خود را در چهار هفته پایانی از سر بگیرند.

یکی از تیم‌های حاضر در این فصل از مسابقات لیگ برتر امیدهای ایران، صبای قم است که دو عملکرد متفاوت را در رقابت‌های لیگ به نمایش گذاشته، تیمی که در نیم‌فصل نخست جزو بالانشین‌های جدول و مدعیان قهرمانی بود و در نیم‌فصل دوم نتایج فوق‌العاده ضعیفی کسب کرده است.

صبای قم در آغاز فصل چهار پیروزی متوالی کسب کرد و بیش از 6 هفته صدرنشین این رقابت‌ها بود اما از اواخر نیم‌فصل نخست به دلایل نا مشخص، شدیدا افت کرده است و به همین دلیل در هفته‌های اخیر در انتهای جدول رده‌بندی خطر تیم‌های کاندیدای سقوط را نیز احساس می‌کند.

تیم فوتبال امید صبای قم در هفتمین هفته از دیدارهای دور برگشت فصل جاری لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور در دیداری خانگی میزبان تیم بالای جدولی فولاد خوزستان بود و برابر حریف قدرتمند خود با نتیجه‌ عجیب و دور از انتظار چهار بر صفر باخت.

این بازی به عنوان یکی از 6 دیدار همزمان هفته هفتم از دور برگشت فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور در حضور قمی‌های علاقمند به فوتبال میزبان تیم امید فولاد خوزستان بود و همچون بازی نیم‌فصل نخست برابر حریف خود تسلیم شد.

نکته جالب توجه این است که نیمه نخست دیدار صبای قم و فولاد خوزستان در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم با نتیجه تساوی بدون گل تمام شد اما در نیمه دوم فولاد خوزستان با استفاده از ضعف‌‌های خط دفاعی صبای قم چهار گل به ثمر رساند.

تا پایان هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال امید ایران، شاگردان رضا گلباشی از 18 مسابقه خود با کسب 6 پیروزی، سه تساوی، 9 باخت، 18 گل زده، 24 گل خورده، تفاضل گل منفی 6 و 21 امتیاز در مکان هشتم هستند و بعد از این بازی به تعطیلات سال جدید رفتند تا بعد از استراحت یک هفته‌ای تمرینات خود را از سر بگیرند و 16 فروردین‌ماه در هفته نوزدهم لیگ برتر برابر ملوان انزلی صف‌آرایی کنند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdce7f8e.jh8pvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما