يکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 46788
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌‌ بوکس استان قم خبر داد

اعزام مشت‌زنان آینده‌دار قم به نخستین رقابت کشوری سال 96

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت‌‌ بوکس استان قم گفت: نخستین اعزام رسمی بوکس قم به رقابت‌های کشوری سال 1396 در رده سنی نونهالان انجام خواهد شد.
اعزام مشت‌زنان آینده‌دار قم به نخستین رقابت کشوری سال 96
به گزارش قم نیوز، اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون بوکس و ابلاغ آن به هیات‌های استانی، نخستین رقابت‌ کشوری سال 1396 ویژه رده سنی نونهالان در فروردین‌ماه به انجام خواهد رسید.

وی ادامه داد: در واقع از هم اکنون برای برگزاری نخستین دوره جشنواره بوکس رده سنی نونهالان ایران برنامه‌ریزی شده و رقابت بوکسورهای شرکت کننده در این جشنواره از 23 تا 25 فروردین ماه سال 1396 به میزبانی هیأت‌‌ بوکس استان اردبیل برگزار می‌شود.

رئیس هیأت‌‌ بوکس استان قم اضافه کرد: برای هر یک از استان‌های مایل به شرکت در این رقابت‌ها سهمیه‌ در نظر گرفته شده است و در جلسه کمیته فنی هیأت‌‌ بوکس استان قم که به زودی تشکیل می‌شود راجع به اعزام بوکسورهای قمی به این رقابت‌ها تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

وی با اشاره به شرایط سنی در نظر گرفته شده از سوی فدراسیون بوکس برای شرکت کنندگان در این مسابقات، ابراز کرد: تنها متولدین اول فروردین‌ماه سال 1385 تا بیست و نهم اسفند ماه سال 1386 امکان ثبت‌نام و حضور بر روی رینگ پیکارهای این جشنواره را دارند.

عباس‌زاده عنوان کرد: مسابقات این دوره در 18 وزن به انجام می‌رسد و بوکسورهای شرکت کننده باید در سه راند یک دقیقه و 30 ثانیه‌ای همراه با یک دقیقه استراحت بین راندها مطابق با قوانین پیش‌بینی شده برای کسب عناوین برتر به روی رینگ مسابقات بروند.

وی خاطرنشان کرد: در روز پنجشنبه بیست و چهارم اسفند ماه از ساعت هشت تا 10 صبح معاینات پزشکی، وزن‌کشی و قرعه‌کشی رقابت‌ها انجام می‌شود و بعد از ظهر همان روز نیز شاهد برگزاری مراسم افتتاحیه جشنواره در حضور مسوولان فدراسیون بوکس خواهیم بود.

رئیس هیأت‌‌ بوکس استان قم افزود: با توجه به سهمیه در نظر گرفته شده از سوی فدراسیون بوکس، استان قم برای حضور در این رقابت‌ها دو سهمیه به همراه یک مربی دارد و استان‌هایی نظیر مازندران، گیلان، گلستان، کرمانشاه، خوزستان، لرستان، سیستان و بلوچستان، کردستان و همدان به همراه توابع تهران سه سهمیه دارند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcc4mq0.2bqe48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما