يکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 46792
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت‌‌ موتورسواري و اتومبيلراني استان قم مطرح کرد

نقش‌آفريني موتورسواران قم در آرامش و امنيت چهارشنبه پايان سال

قم نيوز : قم نیوز: دبير هیأت‌‌ موتورسواري و اتومبيلراني استان قم از مشاركت موتورسواران اين هیأت‌‌ در حفظ امنيت و آرامش چهارشنبه پايان سال خبر داد.
نقش‌آفريني موتورسواران قم در آرامش و امنيت چهارشنبه پايان سال
به گزارش قم نیوز، سیدمهدی صالحی امروز، اظهار کرد: هیأت‌‌ موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم در ادامه همکاری و تعامل نزدیک خود برای با ارگان‌های مختلف استان از جمله نیروی انتظامی و دادگستری، در حفظ امنیت و آرامش چهارشنبه پایان سال نقش‌آفرینی کرد.

وی ادامه داد: موتورسواران عزیز این هیأت‌‌ با لطف و حضور موثر خود در یگان‌های امنیتی و انتظامی استان بار دیگر همچون همیشه و همانند تمام مناسبت‌ها و برنامه‌های چند سال اخیر باعث شدند تا مسوولان امنیتی و انتظامی استان نسبت به تیم موتورسواری استان خوشبین‌تر از قبل شوند.

دبیر هیأت‌‌ موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم افزود: تمام دوستان عزیز موتورسوار که در این هیأت‌‌ عضویت دارند در با حضور در این برنامه ثابت کردند که یک پارچه در خدمت امنیت و آسایش مردم و هموطنان عزیز در استان قم هستند، که خوشبختانه جانشین محترم نیروی انتظامی نیز این مهم را مورد تایید قرار داد.

وی ابراز کرد: جانشین نیرو در تمامی ساعات اجرای طرح امنیتی ویژه چهارشنبه پایان سال حضور داشت و با دیدن و رصد کردن عملکرد خوب تیم‌های اعزامی از هیأت‌‌ موتورسواری و اتومبیلرانی در تمامی یگان‌ها اعم از یگان امداد، دادگستری و سپاه تقدیر ویژه‌ داشت و تشکر خود را ابراز کرد.

صالحی بیان کرد: تمام دوستان موتورسوار از روز سه‌شنبه بیست و چهارم اسفند ماه با لباس گشت متحدالشکل در فرماندهی یگان امداد استان قم واقع در ابتدای جاده حاجی‌آباد حاضر بودند و خوشبختانه همکاری و مشارکت خوبی با این نیرو انجام پذیرفت.

وی در ادامه به موفقیت ورزشکاران این هیأت‌‌ در کسب مقام‌ از رقابت‌های کشوری اشاره و بیان کرد: در ششمین مرحله مسابقات سرعت قهرمانی کشور رحمان کوراتی به نمایندگی از هیأت‌‌ موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم حضور داشت و به مقام دوم و عنوان نایب‌قهرمانی دست یافت.

دبیر هیأت‌‌ موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم در پایان اظهار کرد: همچنین مقام سوم ششمین دوره مسابقات آفرود قهرمانی کشور به مهران سلطانی از قم رسید، ضمن اینکه محمد شکوهی‌راد مردم همیشه قهرمان موتورسواری قم و سیدکمال سیدمحمدی موتورسوار جوان قم به ترتیب قهرمان و نایب‌قهرمان مسابقات حرکات نمایشی چند جانبه کشور در مجموعه یادگار امام قم شدند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdchiqnk.23n-wdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما