يکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 46793
منبع : خبرگزاری فارس
همزمان با ایام نوروز صورت می‌گیرد

فعالیت 21 داروخانه شبانه روزی و کشیک در قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: همزمان با عید نوروز 21 داروخانه شبانه روزی و کشیک در قم فعالیت می‌کنند.
فعالیت 21 داروخانه شبانه روزی و کشیک در قم
به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، محمد میلانی با اشاره به برنامه‌های این معاونت در ایام نوروز اظهار کرد: هماهنگی‌های لازم انجام شده و آماده استقبال از زائران و مسافران نوروزی هستیم.

وی افزود: بروشورهای آموزشی و فرهنگ سازی تهیه شده و در میان زائران و مسافران توزیع می‌شود، همچنین نیروها نیز در حالت آماده باش به منظور بازرسی و خدمات رسانی هستند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قم به فعالیت آزمایشگاه بررسی و نمونه برداری اشاره کرد و گفت: این آزمایشگاه نیز به صورت فعال در این ایام مشغول به کار بوده و در صورت بروز هر گونه مشکل و موردی مراتب اطلاع رسانی می‌شود.

میلانی گفت: نظارت بر داروخانه‌ها و مراکز توزیع دارو نیز به صورت گسترده انجام می‌شود تا شاهد بروز هیچ مشکلی نبوده و خدمات به صورت مطلوب ارائه شود.

وی یادآور شد: دپوی دارو نیز در این ایام انجام شده و هیچ مشکلی برای تامین داروی مورد نیاز استان در این ایام نخواهیم داشت.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: 15 داروخانه شبانه روزی و 6 داروخانه به صورت کشیک در این ایام فعال بوده و به خدمات رسانی خواهند پرداخت.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcipya5.t1aq32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما