کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم خبر داد

10 بیمارستان در قم آماده خدمت رسانی به زائران

خبرگزاری فارس , 29 اسفند 1395 ساعت 16:00

قم نیوز: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: 10 بیمارستان این استان در طول تعطیلات نوروز آماده ارائه خدمات به مراجعه کنندگان است.


به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، محمدرضا مظفری اظهار کرد: 6 بیمارستان دولتی و چهار بیمارستان غیر دانشگاهی با تمام ظرفیت و امکانات در طول تعطیلات نوروز به شهروندان و زائران کریمه اهل بیت(س) سرویس دهی می‌کند.

وی اضافه کرد: تمام درمانگاه‌های عمومی و شبانه روزی قم، مرکز تخصصی دندانپزشکی سلامت و سه مرکز تصویربرداری به طور شبانه روزی فعال بوده و به شهروندان و مسافران خدمات رسانی می‌کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه تعدادی آزمایشگاه نیز در این مدت فعال است، ادامه داد: دو کارشناس به صورت شبانه روزی در حوزه درمان و دو کارشناس نیز در حوزه بهداشت آماده رسیدگی و خدمات دهی هستند.

مظفری بیان کرد: در این مدت 6 اکیپ بازرسی در حوزه معاونت درمان از بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها، مراکز تصویربرداری و مراکز ترک اعتیاد بازدید می‌کنند و بر عملکرد این مراکز نظارت خواهند داشت.

وی کرد: در همین راستا 40 پایگاه اورژانس شهری و جاده‌ای، 6 ایستگاه سلامت، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، پایگاه اورژانس هوایی و 60 دستگاه آمبولانس برای خدمات رسانی به مصدومان حوادث رانندگی در آماده باش کامل هستند.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 46795

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/46795/10-بیمارستان-قم-آماده-خدمت-رسانی-زائران

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir