دوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 46798
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم خبر داد

استقرار 15 آمبولانس در اطراف حرم حضرت معصومه(س) و مسجد جمکران

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: با توجه به پیش بینی حضور جمعیت بسیار بالا در زمان تحویل سال به ویژه در حرم مطهر و مسجد جمکران اورژانس ۱۱۵ نسبت به استقرار 15 دستگاه آمبولانس در این محل‌‌ها اقدام کرده است.
استقرار 15 آمبولانس در اطراف حرم حضرت معصومه(س) و مسجد جمکران
به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، محمدرضا حسنی اظهار کرد: اورژانس 115 قم آمادگی کامل به منظور خدمات رسانی به زائران و مسافران را دارد و با استقرار در ایستگاه‌ها و پایگاه‌های شهری و جاده‌ای آماده امدادرسانی است.

وی بیان کرد: طرح نوروزی اورژانس از 25 اسفند ماه آغاز شده و تاکنون 5 هزار و 234 تماس با اورژانس برقرار و این تماس‌ها منجر به هزار و یک مورد ماموریت شده است.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم افزود: این آمار تا روز 28 اسفند بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل تعداد تماس‌ها ۹ درصد، تعداد ماموریت‌ها هفت درصد، تعداد مصدومین و بیماران هشت درصد و تعداد ماموریت حوادث ترافیکی پنج درصد افزایش داشته است.

حسنی با اشاره به زمان سال تحویل گفت: با توجه به پیش بینی حضور جمعیت بسیار بالا در زمان تحویل سال به ویژه در حرم مطهر اورژانس ۱۱۵ استان نسبت به استقرار 12 دستگاه آمبولانس وسه دستگاه موتورلانس در هسته مرکزی شهر و اطراف حرم مطهر اقدام کرده است که استقرار آمبولانس‌های اورژانس از حدود ساعت ۱۱صبح در محل‌های از پیش تعیین شده آغاز شده و تا عادی شدن و روان شدن ترافیک ادامه خواهد داشت.

وی گفت: همچنین استقرار سه دستگاه آمبولانس اورژانس در مسجد مقدس جمکران از دیگر برنامه‌های مرکز فوریت‌های پزشکی استان در زمان سال تحویل است.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcdj50o.yt09n6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما