کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس هیأت‌‌ ژیمناستیک استان قم خبر داد

رقابت 300 ژیمناست در جام شهدای آتش‌نشان قم

خبرگزاری فارس , 30 اسفند 1395 ساعت 19:00

قم نیوز: رئیس هیأت‌‌ ژیمناستیک استان قم گفت: بیش از 300 ژیمناستیک‌کار برای کسب عناوین برتر مسابقات جام شهدای آتش‌نشان در قم با یکدیگر به رقابت پرداختند.


به گزارش قم نیوز، علیرضا طاهریان امروز، اظهار کرد: مسابقات قهرمانی ژیمناستیک استان قم در بخش پسران آخرین رویداد این رشته ورزشی در سال 1395 بود که با رقابت جذاب و نزدیک شرکت کنندگان برای کسب عناوین برتر به پایان رسید.

وی با اشاره به کیفیت بالای این پیکارها ادامه داد: انگیزه نمایش تکنیک‌های مواد مختلف این رشته ورزشی و همچنین تلاش برای به دست آوردن مقام‌های اول تا سوم هر بخش سبب شد تا یکی از با کیفیت‌ترین رقابت‌های استانی را در این دوره از مسابقات شاهد باشیم.

رئیس هیأت‌‌ ژیمناستیک استان قم با بیان اینکه رقابت‌های این دوره با عنوان یادواره شهدای آتش‌نشان به انجام رسید، خاطرنشان کرد: در مجموع شاهد رقابت بیش از 300 ورزشکار به میزبانی خانه ژیمناستیک منطقه انسجام قم بودیم و برترین‌ها مشخص شدند.

وی در ادامه از برگزاری یک دوره مربیگری این رشته ورزشی در شهر قم خبر داد و ابراز کرد: این دوره در سطح درجه دو بخش هنری ژیمناستیک برگزار شد و تعداد 25 بانوی ژیمناستیک‌کار در این دوره آموزشی زیر نظارت ژاله تقوایی به مدت 6 روز آموزش دیدند‏.

طاهریان در ادامه به برگزاری رقابت‌های ژیمناستیک باشگاه‌های کشور در قم اشاره و بیان کرد: شرکت کنندگان در این دوره از پیکارها طبق برنامه‌ریزی فدراسیون در سه دسته برتر، اول و دوم به میزبانی خانه ژیمناستیک به رقابت با یکدیگر پرداختند و برترین‌ها مشخص شدند.

وی اضافه کرد: رقابت ژیمناستیک‌کاران حاضر در این رقابت‌ها با نظارت نایب‌رئیس فدراسیون و قضاوت داوران بین‌المللی این رشته به انجام رسید و نمایندگان هیأت‌‌ ژیمناستیک استان قم نیز در رده‌های سنی مختلف در رقابت با حریفان خود عملکرد خوبی داشتند.

رئیس هیأت‌‌ ژیمناستیک استان قم افزود: در مجموع رقابت‌های با کیفیت و سطح بالایی در این دوره به انجام رسید و تیم ژیمناستیک قم در جدال با حریفان شرکت کننده در این مسابقات، مجموعا به تعداد 24 مدال طلا، نقره و برنز و چهار کاپ دست پیدا کرد.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 46804

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/46804/رقابت-300-ژیمناست-جام-شهدای-آتش-نشان-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir