چهارشنبه ۲ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 46809
منبع : خبرگزاری فارس
به دلیل اخراج در هفته بیست و چهارم صورت گرفت

محرومیت هافبک صبای قم از 2 مسابقه با پدیده و تراکتورسازی

قم نيوز : قم نیوز: بازیکن با تجربه تیم فوتبال صبای قم به دلیل محرومیت بازی‌های تیمش در مقابل پدیده خراسان و تراکتورسازی تبریز را از دست داد.
محرومیت هافبک صبای قم از 2 مسابقه با پدیده و تراکتورسازی
به گزارش قم نیوز، در حالی که تیم ملی فوتبال ایران باید روزهای سوم و هشتم فروردین ماه به ترتیب در دوحه با تیم ملی قطر و در تهران با تیم ملی چین دو بازی حساس در چارچوب مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 برگزار کند، لیگ برتر از روز یازدهم فروردین ماه پیگیری خواهد شد.

تا کنون 24 هفته از بازی‌های شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس سپری شده و تنها 6 هفته دیگر به پایان این فصل از مسابقات باقی مانده و در بالا و پائین جدول رقابت نزدیک و حساسی بین مدعیان قهرمانی و کاندیداهای سقوط وجود دارد.

یکی از تیم‌های پائین جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال ایران تیم صبای قم است که در مکان چهارم جدول با کسب 22 امتیاز، 6 امتیاز بیشتر از تیم شانزدهم و سه امتیاز بالاتر از تیم رده پانزدهم جدول دارد و امیدوار به کسب امتیازات لازم از 6 هفته باقی مانده لیگ برای حفظ سهمیه فوتبال قم در لیگ برتر است.

صبای قم در 6 هفته رو به پایان فصل جاری مسابقات لیگ برتر باید سه دیدار خانگی و سه مسابقه خارج از خانه برابر حریفان برگزار کند، در حالی که بازی‌های خانگی این تیم با تراکتورسازی تبریز در هفته 26، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در هفته 28 و استقلال‌صنعتی خوزستان در هفته 30 است.

شاگردان عبدالصمد مرفاوی باید در سه میهمانی دیگر این فصل به ترتیب برابر پدیده خراسان در هفته 25، استقلال تهران در هفته 27 و نفت تهران در هفته 29 نیز به میدان بروند، در حالی که بازی خارج از خانه با پدیده خراسان از ساعت 17 روز جمعه یازدهم فروردین ماه در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد برگزار می‌شود.

صبای قم در حالی روز دهم فروردین ماه راهی مشهد مقدس می‌شود تا با پدیده بازی کند که ابوالقاسم دهنوی هافبک سابق تیم ملی و بازیکن با تجربه صبای قم به دلیل اخراج در هفته بیست و چهارم لیگ برتر برابر گسترش‌فولاد تبریز، با رای انضباطی فدراسیون فوتبال دو بازی آتی این تیم مقابل پدیده خراسان و تراکتورسازی تبریز را از دست داد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcgy79t.ak93z4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما