پنجشنبه ۳ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 46821
منبع : خبرگزاری فارس
آیت‌الله صافی گلپایگانی در دیدار اشتری مطرح کرد

تقدیر از خدمات نوروزی ناجا/ضرورت حل مشکلات اقتصادی مردم

قم نيوز : قم نیوز: یکی از مراجع تقلید با اشاره به اینکه مردم قدردان زحمات نیروهای پلیس هستند گفت: امیدواریم سالی پر از خیر و برکت، همراه با آرامش و امنیت، رفع نگرانی‌ها و حل مشکلات مردم به ویژه در بخش اقتصاد پیش رو داشته باشیم.
تقدیر از خدمات نوروزی ناجا/ضرورت حل مشکلات اقتصادی مردم
به گزارش قم نیوز، آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی پیش از ظهر امروز در دیدار فرمانده نیروی انتظامی با تقدیر از زحمات پرسنل ناجا اظهار کرد: خدماتی که به مردم ارائه می‌دهید نزد خداوند متعال از اجر و پاداش بسیاری برخوردار بوده و کاری مقدس و عبادت است.

وی با اشاره به نقش فعالیت‌های پلیس در تامین امنیت و آسایش مردم خاطرنشان کرد: امروز کشور ما زیرسایه حضرت ولیعصر(عج) در امنیت و آسایش قرار دارد و ما مفتخر به سربازی آن حضرت هستیم.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه مردم قدردان زحمات نیروهای پلیس هستند تاکید کرد: امیدواریم سالی پر از خیر و برکت، همراه با آرامش و امنیت، رفع نگرانی‌ها و حل مشکلات مردم به ویژه در بخش اقتصاد پیش رو داشته باشیم.

وی با بیان اینکه مشکلات در سایه درایت و تلاش مسؤولان رقم می‌خورد، خاطرنشان کرد: همه ما دعاگوی پرسنل زحمت کش ناجا که در ایام تعطیل برای حفظ آسایش و امنیت مردم تلاش می‌کنند هستیم.

آیت الله صافی گلپایگانی در پایان عزت و عظمت مملکت اسلامی، امنیت و رفاه مسلمانان و پاک شدن منطقه از شر دشمنان اسلام را از خداوند متعال مسئلت کرد.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdca6any.49niu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما