جمعه ۴ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 46838
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس کمیته اسکان ستاد تسهیلات نوروزی و خدمات سفر شهرداری قم:

تعداد محل‌های اسکان زائرین در شهر کاهش پیدا می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس کمیته اسکان ستاد تسهیلات نوروزی و خدمات سفر شهرداری قم گفت: با کاهش تراکم مسافرین در شهر تعداد محل‌های اسکان زائرین در شهر کاهش پیدا می‌کند.
تعداد محل‌های اسکان زائرین در شهر کاهش پیدا می‌کند
به گزارش قم نیوز، پیام جوادیان، با بیان اینکه سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از دو منظر در آستانه نوروز نسبت به آماده سازی شهر اقدام کرده است، اظهار کرد: یکی از محورهای کاری ما زیباسازی شهری با توسعه فضای سبزی شهر بوده است.

وی گلکاری باغچه‌ها، واکاری درختان، توسعه عرصه‌های سبز و ... را مورد توجه قرار داد و گفت: محور دوم فعالیت ما در حوزه اسکان بوده که دغدغه ما این بوده که شهر در ایام نوروز زیاد شلوغ نشود و شهروندان نیز بتوانند از عرصه‌های سبز و تفریحی شهر استفاده کنند.

رئیس کمیته اسکان ستاد تسهیلات نوروزی و خدمات سفر شهرداری قم با بیان اینکه سال گذشته 17 بوستان برای اسکان اضطراری زائرین در نوروز مشخص شده بود افزود: سال‌های گذشته پارک‌های محدوده هسته مرکزی شهر نیز مملو از مسافر و چادرخواب بود که منظر نازیبایی را در شهر ایجاد کرده بود.

وی با تاکید بر اینکه با تدبیر مدیریت شهر از سال گذشته از نصب چادر در هسته مرکزی شهر جلوگیری شده و 17 نقطه برای نصب چادر مشخص شد افزود: به مرور این میزان را به 12 نقطه رساندیم و امسال براساس برنامه ریزی صورت گرفته هشت نقطه به عنوان استراحت‌گاه مسافرین مشخص شده که چهار نقطه محل اسکان اصلی هستند.

جوادیان گفت: البته در ادامه تعطیلات با کاهش حجم مسافرین در شهر این میزان را کاهش داده و اولویت را بر چهار محل اصلی اسکان قرار می‌دهیم.

وی افزود: نهایتا ما طبق برنامه باید به اسکان در بوستان فدک به عنوان کمپ اصلی شهر، پارکینگ چهار مسجد مقدس جمکران، بوستان غدیر برسیم.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcivva5.t1aqp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما