دوشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 46899
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته نخست تعطیلات نوروز

بیش از 7800 تخته چادر اسکان اضطراری در قم برپا شد

قم نيوز : قم نیوز: در هفته نخست تعطیلات نوروز بیش از 7800 تخته چادر اسکان اضطراری در قم برپا شد.
بیش از 7800 تخته چادر اسکان اضطراری در قم برپا شد
به گزارش قم نیوز، ستاد تسهیلات نوروزی و خدمات سفر شهرداری قم در نوروز امسال چهار مکان اصلی و پنج بوستان‌ شهری را برای اسکان اضطراری زائرین و مسافرین مشخص کرده و امکانات و تسهیلات مناسبی را در این مکان‌ها برای نصب چادر فراهم کرده است.

پیش‌بینی تسهیلات ایمنی، خدمات رفاهی، سرویس بهداشتی، حمام و... از جمله امکاناتی است که در بوستان‌ها و محل‌های اسکان اضطراری فراهم آمده است.

بر همین اساس از 28 اسفند تا چهارم فروردین بیش از 7 هزار و 800 تخته چادر در مکان‌های اسکان اضطراری شهر قم برپا شده است و مردم از امکانات مدیریت شهری استفاده کرده‌اند.

براساس این گزارش محل‌های اسکان اضطراری منطقه پنج قم شامل بوستان نیایش و پارکینگ شماره چهار مسجد مقدس جمکران بیشترین حجم و تراکم چادر خواب در ایام نوروز تاکنون را به خود اختصاص داده است.

همچنین از ابتدای هفته گذشته تا جمعه بیش از هزار و 500 تخته چادر در بوستان لاله و فدک که یکی از آنها جزو مکان‌های اصلی اسکان شهری بوده برپا شده است.

بوستان‌های مهدی، لاله، هاشمی، فدک، نیایش، امام رضا، علوی، غدیر و پارکینگ شماره چهار مسجد مقدس جمکران از جمله مکان‌های اسکان اضطراری در نوروز هستند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcf1cdj.w6dv1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما