سه شنبه ۸ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : 46919
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم:

زیرگذر تقاطع 15 خرداد تا پایان هفته بازگشایی می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم گفت: با توجه به آغاز عملیات روسازی و آسفالت زیرگذر 15 خرداد، این مسیر تا پایان هفته بازگشایی می‌شود.
زیرگذر تقاطع 15 خرداد تا پایان هفته بازگشایی می‌شود
به گزارش قم نیوز، محمدتقی نادعلی با اشاره به آخرین وضعیت تکمیل تقاطع سه سطحه 15 خرداد اظهار کرد: با توجه به فرصت محدودی که سازمان توسعه و عمران برای تکمیل تقاطع سه سطحه 15 خرداد تا پایان سال 95 داشت اما تمام نیروهای سازمان توان خود را به کار گرفتند و توانستیم روگذر مسیر را قبل از عید بازگشایی کنیم.

وی با اشاره به آغاز فعالیت سازمان توسعه و عمران از دی‌ماه در پروژه تقاطع سه سطحه 15 خرداد بیان کرد: طی این مدت بخش عمده عملیات اجرایی تقاطع تکمیل شده و تمام تلاش ما بر این بود که زیرگذر پروژه را نیز قبل از عید تحویل دهیم.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با اشاره به مشکلات ترافیکی ایجاد شده در مسیر منتهی به تقاطع 15 خرداد تصریح کرد: با وجود ورود ماشین‌آلات و تجهیزات روسازی و آسفالت برای تکمیل زیرگذر قبل از نوروز اما شدت بارندگی این اجازه را به ما نداد تا مسیر را در اختیار مردم قرار دهیم.

وی افزود: از روز گذشته که بارندگی به اتمام رسیده آماده سازی مسیر آغاز شده و امروز نیز عملیات روسازی آسفالت در حال انجام است.

نادعلی گفت: تا سه شنبه عملیات پخش آسفالت تکمیل شده و حداکثر تا پایان هفته با خط کشی مسیر، زیرگذر را بازگشایی می‌کنیم.

وی اضافه کرد: پس از بازگشایی زیرگذر به سرعت عملیات تکمیل راست‌گردها آغاز شده و حداکثر کل پروژه را همراه با فضای سبز، روشنایی و... تا نیمه اردیبهشت تحویل مردم خواهیم داد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdci33a5.t1aqz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما