سه شنبه ۸ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : 46920
منبع : خبرگزاری فارس

برپایی بیش از 800 چادر در محل‌های اسکان اضطراری شهر

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از برپایی بیش از 800 چادر در محل‌های اسکان اضطراری شهر خبر داد.
برپایی بیش از 800 چادر در محل‌های اسکان اضطراری شهر
به گزارش قم نیوز، پیام جوادیان با بیان اینکه با اتمام موج اول تعطیلات و کاهش سفرها در کشور اسکان اضطراری در شهر نیز کاهش یافته است اظهار کرد: به همین خاطر فضاهای پشتیبان اسکان در شهر را کاهش داده‌ایم و اولویت برای اسکان در محل‌های اصلی است.

وی با بیان اینکه در ابتدای نوروز 9 محل برای اسکان اضطراری زائرین مشخص شده بود بیان کرد: به مرور با اطلاع‌رسانی مردم به کمپ‌های اصلی از جمله کمپ فدک هدایت شدند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه در ششمین روز سال جدید 811 تخته چادر در محل‌های اسکان اضطراری شهر نصب شده است گفت: در منطقه یک کمپ مهدی  106 عدد، در منطقه دو کمپ امام رضا 12 عدد، در منطقه سه کمپ فدک 81 عدد، در منطقه چهار کمپ علوی 10 عدد، در منطقه پنج کمپ نیایش  339 عدد و پارکینگ چهار  263 عدد چادر برپا شد.

وی با بیان اینکه با هدایت‌های انجام شده در بوستان‌های غدیر، لاله و هاشمی چادرخواب نداشتیم خاطرنشان کرد: براساس اقداماتی که تاکنون صورت گرفته شهر نظم خوبی دارد و هیچ‌گونه چادرخواب در محدوده هسته مرکزی شهر و بوستان‌های این محدوده نداشتیم.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcawony.49niu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما