چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب : 4693

مناطق نفت‌خیز جنوب فاتح لیگ برتر گلبال ایران شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم مناطق نفت خیز جنوب با تداوم پیروزی‌های خود به مقام قهرمانی لیگ برتر گلبال باشگاه‌های کشور رسید.
مناطق نفت‌خیز جنوب فاتح لیگ برتر گلبال ایران شد
به گزارش قم نیوز، در حالی که نفتی‌ها نیم فصل نخست مسابقات هشتمین دوره لیگ برتر گلبال باشگاه‌های کشور را با کسب پنج پیروزی و ۱۵ امتیاز و همچنین کسب صدرنشینی جدول رده بندی به پایان رسانده بودند، آنها همین روند را نیز در دور برگشت تکرار کردند.

بعد از برگزاری دیدارهای دور رفت رقابت‌های لیگ برتر گلبال باشگاه‌های کشور در آبان ماه امسال در شهر کاشان، هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان قم میزبان بازی‌های دور برگشت بود تا قهرمان جام هشتم مشخص شود.

گلبالیست‌های ششم تیم شرکت کننده در هشتمین دوره لیگ برتر گلبال باشگاه‌های کشور به مدت دو روز در سالن ورزشی شهید طاهریان قم با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت همچون رقابت‌های دور رفت، قهرمانی تیم مناطق نفت خیز جنوب رقم خورد.

تیم گلبال مناطق نفت خیز جنوب در دیدارهای دور برگشت در قم نیز موفق به شکست تمامی حریفان خود از جمله تیم گلبال بهزیستی قم میزبان رقابت‌ها شد تا بدین ترتیب فاتح هشتمین جام قهرمانی گلبال باشگاه‌های کشور لقب بگیرد.

گلبالیست‌های تیم مناطق نفت خیز جنوب در این رقابت‌ها تیم‌های بهزیستی قم، هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان تویسرکان همدان، بهزیستی خراسان رضوی، ایمن سازان عمران پارس تهران و سایپا کاشان را شکست دادند.

بدین ترتیب در جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر گلبال باشگاه‌های کشور، در پایان هشتمین دوره آن، تیم گلبال مناطق نفت خیز جنوب با کسب ۱۰ پیروزی و ۳۰ امتیاز در صدر ایستاد و عنوان قهرمانی این دوره را به خود اختصاص داد.

این در حالی است که تیم گلبال ایمن سازان عمران پارس تهران جدی‌ترین تعقیب کننده تیم مناطق نفت خیز جنوب در دور برگشت چندان پر فروغ ظاهر نشد و در حالی که از ۱۰ مسابقه شش پیروزی کسب کرد با اختصاص دادن ۱۸ امتیاز به خود، موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد.

در پایان هشتمین دوره رقابت‌های لیگ برتر گلبال باشگاه‌های ایران دو تیم هم امتیاز یعنی هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان تویسرکان همدان و بهزیستی قم در مکان سوم ایستادند اما تفاضل گل همدانی‌ها بهتر از بهزیستی قم است.

هر دو تیم در پایان این دوره از رقابت‌ها مقابل حریفان خود موفق به کسب پنج پیروزی و پنج باخت شدند تا با کسب ۱۵ امتیاز به کار خود پایان بدهند، ضمن اینکه تیم گلبال سایپا کاشان جایگاه پنجم جدول رده بندی را از آن خود کرد و بهزیستی خراسان رضوی در جایگاه ششم قرار گرفت.

در مسابقات امسال لیگ برتر گلبال باشگاه‌های کشور شش تیم بهزیستی قم، بهزیستی خراسان رضوی، سایپا کاشان، هیئت تویسرکان همدان، مناطق نفت خیز جنوب، ایمن سازان عمران پارس تهران به شکل رفت و برگشت به رقابت پرداختند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcd.n0o2yt09sa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما