سه شنبه ۸ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 46932
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته 19 ليگ برتر اميد صورت مي‌گيرد

جنگ صبا با ملوان براي اعاده حيثيت

قم نيوز : قم نیوز: اميدهاي صباي قم بعد از نتايج ضعيف متوالي در هفته‌هاي اخير ليگ برتر براي اعاده حيثيت و جبران امتيازات از دست رفته برابر ملوان بندر انزلي صف‌آرايي مي‌كنند.
جنگ صبا با ملوان براي اعاده حيثيت
به گزارش قم نیوز، بر خلاف نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ برتر امید باشگاه‌های کشور که اوضاع بر وفق مراد صبایی‌ها بود و شاگردان رضا گلباشی در صبای قم با کسب نتایج بسیار خوب خود تمامی فوتبالی‌ها را شگفت‌زده کرده و مدعی قهرمانی شده بودند، این تیم در دور برگشت لیگ برتر عملکرد خوبی ندارد.

عادت کردن به باخت در هفته‌های اخیر فصل 96 – 1395 لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور، موضوع ویژه‌ای است که مربیان صبا باید نسبت به آن واکنش نشان بدهند تا نماینده فوتبال قم در هفته‌های باقی مانده از فصل جاری لیگ برتر برای حفظ سهمیه قم در این سطح از مسابقات باشگاهی، نتایج بهتری کسب کند.

در حالی که 18 هفته از لیگ برتر امید ایران در سال 1395 سپری شد، چهار هفته باقی ماند از دیدارهای این فصل در سال 1396 برگزار می‌شود و در نخستین مسابقه سال جدید، تیم فوتبال امید صبای قم نوزدهمین مسابقه خود را برابر ملوان بندر انزلی انجام می‌دهد.

طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ، 12 تیم حاضر در فصل 96 – 1395 لیگ برتر فوتبال امید ایران بعد از انجام دیدارهای هفته هفتم دور برگشت این فصل و سپری کردن تعطیلات سال جدید، از نیمه دوم فروردین ماه بازی‌های خود را در چهار هفته پایانی از سر می‌گیرند.

یکی از تیم‌های حاضر در این فصل از مسابقات لیگ برتر امیدهای ایران، صبای قم است که روز شانزدهم فروردین ماه در هفته نوزدهم این رقابت‌ها باید در دیداری خارج از خانه برابر تیم فوتبال ملوان بندر انزلی به میدان برود و برای جبران امتیازات از دست رفته خود تلاش کرده و از حیثیت خود دفاع کند.

تا پایان هفته هفتم از دور برگشت رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور، شاگردان رضا گلباشی از 18 مسابقه خود با کسب 6 پیروزی، سه تساوی، 9 باخت، 18 گل زده، 24 گل خورده، تفاضل گل منفی 6 و 21 امتیاز در مکان هشتم هستند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcdxn0o.yt09s6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما