چهارشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : 46945
منبع : خبرگزاری فارس
معاون شهردار قم خبر داد

کلنگ زنی پل تقاطع غیرهمسطح میدان ولیعصر(عج)

قم نيوز : قم نیوز: معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم از کلنگ زنی پل تقاطع غیرهمسطح میدان ولیعصر(عج) در اوایل امسال خبر داد.
کلنگ زنی پل تقاطع غیرهمسطح میدان ولیعصر(عج)
به گزارش قم نیوز، علیرضا قاری قرآن با اشاره به برنامه شهرداری برای احداث تقاطع غیرهمسطح میدان ولیعصر اظهار کرد: در راستای غیرهمسطح سازی تقاطعات کمربندی امام علی (ع) همچون میدان 72 تن و تقاطع مقداد احداث تقاطع غیرهمسطح میدان ولیعصر(عج) در کمیته فنی شورای هماهنگی ترافیک استان تصویب شد.

وی تکمیل رینگ بیرونی کمربندی امام علی(ع) با اتصال بلوار امام علی(ع) به بلوار شهید کبیری، افزایش ایمنی میدان ولیعصر(عج) و تسهیل رفت و آمد زائرین مسجد مقدس جمکران را از جمله اهداف مهم احداث این تقاطع عنوان کرد و افزود: مطالعات اولیه این پل از بهمن ماه سال 95 آغاز و هم اکنون در مرحله تهیه نقشه‌های فاز دوم است.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم با اشاره به در اولویت بودن اجرای این طرح و اختصاص بودجه اجرا برای آن در سال 96، اظهار کرد: مطالعات این تقاطع در سه سطح شامل طرح میدان همسطح ولیعصر به منظور تأمین گردش‌های محلی و گردش به چپ‌های بلوار دل آذر و کبیری، یک پل روگذر با هدف اتصال بلوار امام علی(ع) به بلوار شهید کبیری و یک پل چپ گرد از بلوار امام علی(ع) به بلوار خلیج فارس در حال انجام است و مجدانه در تلاشیم  مطالعات را در اسرع وقت تکمیل کنیم تا در ابتدای سال مراحل اجرایی این پروژه عملیاتی شود.

وی همچنین با تاکید بر اینکه اجرای تقاطعات غیر همسطح تا سال 1400 در دو بخش تملک و اجرا اولویت بندی شده است گفت: در راستای این برنامه ریزی، تقاطع میدان ولیعصر(عج) در سال 96 اجرایی خواهد شد که از نکات خاص این تقاطع اتصال جاده قدیم قم - کاشان و وجود ایستگاه مترو ولیعصر و سهولت اتصال به بلوار پیامبر اعظم(ص) را می‌توان نام برد.

قاری قرآن در پایان افزود: پروژه مذکور تمامی مراحل قانونی را طی کرده و قبل از این در شورای شهر بررسی و تصویب طرح‌های شهرداری قم به تصویب رسیده است.

انتهای پیام/ 136
https://qomnews.ir/vdchmwnk.23n-kdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما