چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب : 4695

پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی در قم آغاز شد

قم نيوز : قم نیوز: پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی به صورت اینترنتی همزمان با سراسر کشور در استان قم آغاز شد.
پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی در قم آغاز شد
به گزارش قم نیوز، مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم گفت: به‌منظور رفاه حال مردم به‌ویژه طلاب و دانشجویان که قصد دارند در روزهای ابتدایی ایام نوروز به شهرهای خود سفر کنند پیش فروش بلیت‌های سفرهای نوروزی از مورخه ۲۳ بهمن ماه در استان قم آغاز شده و تا پایان بهمن ماه ادامه خواهد داشت و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی www.safar۷۲۴.ir بلیت مورد نیاز خود را تهیه کنند.

قاسم باقری با بیان اینکه از اول اسفند تا پایان تعطیلات فروش بلیت سفرهای نوروزی هم به‌صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری در دفاتر شرکت‌های حمل و نقل مسافر ادامه خواهد داشت، افزود: طرح جابجایی مسافر نوروزی از ۲۵ اسفند آغاز شده و تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه دارد.

وی اضافه کرد: هماهنگی لازم با تشکل‌های صنفی بخش حمل و نقل مسافر استان برای تامین ناوگان کشیک صورت گرفته و صدور صورت وضعیت سرویس‌های دربستی از ۲۵ اسفند تا اول فروردین و همچنین از ۱۲ تا ۱۵ فروردین ممنوع شده است.

باقری گفت: به شرکت‌های حمل و نقل مسافر استان ابلاغ شده است برای فریضه نماز مسافرین، رانندگان زیر پوشش خود را ملزم کنند که در زمان و مکان مناسب توقف داشته باشند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم با اشاره به تشکیل منظم جلسات ارتقاع سطح خدمات مسافری از ابتدای سال افزود: تا امروز بسیاری از نارسایی‌های ارائه خدمات به مسافرین و زائرین کریمه اهل بیت (س)حل و فصل شده و شاهد ارتقاء قابل ملاحظه در خدمات دهی به مسافرین در استان قم هستیم.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcf.1djiw6dvtgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما