چهارشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 46953
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس کمیته اسکان ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری قم خبر داد

اسکان بیش از 40 هزار نفر در محل‌های اسکان اضطراری شهر

قم نيوز : قم نیوز: رئیس کمیته اسکان ستاد تسهیلات نوروزی و خدمات سفر شهرداری قم گفت: از ابتدای سال جدید تاکنون بیش از 40 هزار نفر در محل‌های اسکان اضطراری شهر قم اسکان داشته‌اند.
اسکان بیش از 40 هزار نفر در محل‌های اسکان اضطراری شهر
به گزارش قم نیوز، پیام جوادیان با بیان اینکه در ایام نوروز 9 مکان برای اسکان اضطراری زائرین پیش‌بینی شده بود اظهار کرد: به همین خاطر تمام تلاش خود را به کار گرفتیم که هیچ‌گونه چادری در سطح شهر خصوصا محدوده هسته مرکزی نصب نشود.

وی پیش‌بینی فضایی برای اسکان در محدوده مسجد مقدس جمکران را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: با هماهنگی مسجد مقدس جمکران امکانات خوبی در پارکینگ شماره چهار مسجد فراهم شد و با این اقدام امسال شاهد هیچ‌گونه سد معبر و چادر خواب در محدوده رینگ جمکران نبودیم.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها وفضای سبز شهرداری قم کاهش فضاهای اسکان در روزهای اخیر را مورد توجه قرار داد و افزود: با توجه به کاهش تراکم زائرین در شهر قم تعداد مکان‌های اسکان اضطراری را کاهش دادیم تا بتوانیم مدیریت بهتری بر اسکان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جدید تا هفتم فروردین 10 هزار و 437 تخته چادر در محل‌های اسکان اضطراری شهر برپا شده است گفت: براساس آمار بیش از 40 هزار نفر تنها در شب‌ها در محل‌های اسکان اضطراری سطح شهر حضور داشته‌اند.

جوادیان تصریح کرد: بیشترین تراکم جمعیت در محل‌های اسکان شهر در دو روز ابتدای سال و روز پایانی سال 95 بوده است و با که بیش از 2 هزار تخته چادر در این محل‌ها برپا شده و با این وجود خللی در خدمات‌رسانی نوروزی به وجود نیامد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcgwy9t.ak93n4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما