پنجشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : 46965
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل موسسه اموال، املاک و موقوفات مسجد مقدس جمکران خبر داد

استقرار روزانه 400 چادر مسافرتی در استراحتگاه نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل موسسه اموال، املاک و موقوفات مسجد مقدس جمکران گفت: امسال در یک هفته اخیر به صورت متوسط هر روز شاهد استقرار 500 خودرو و 400 چادر مسافرتی در استراحتگاه نیمه شعبان این مسجد مقدس بودیم.
استقرار روزانه 400 چادر مسافرتی در استراحتگاه نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران
به گزارش قم نیوز، محسن محرری با اشاره به استراحتگاه نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: قرار بود که در نوروز سال گذشته نصب چادر توسط مردم در پارکینگ‌های یک و دو این مسجد مقدس ممنوع شود و زائرین را به پارکینگ چهار مسجد مقدس جمکران که استراحتگاه نیمه شعبان است، هدایت کنیم.

وی ادامه داد: سال گذشته تدابیر ویژه ای برای تجهیز استراحتگاه نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران در نظر گرفته شد، از جمله اینکه آسفالت این استراحتگاه را انجام دادیم و به آن سرویس‌های بهداشتی را اضافه کردیم، اقدامات مربوط به تجهیز و ترمیم این پارکینگ با اختصاص بخشی از هزینه‌ها از سوی موسسه اموال، املاک و موقوفات مسجد مقدس جمکران و با استفاده از ظرفیت استانداری و همکاری شهرداری صورت گرفت.

مدیرعامل موسسه اموال، املاک و موقوفات مسجد مقدس جمکران افزود: در نوروز و نیمه شعبان سال گذشته استقبال پیش بینی شده زائرین از استراحتگاه نیمه شعبان محقق نشد، به همین دلیل امسال تصمیم گرفتیم که طرح ممنوعیت نصب چادر توسط زائرین در محدوده درب‌های دو و 6 این مسجد مقدس اجرا و زائرین را با نصب بنرهایی به پارکینگ چهار مسجد مقدس جمکران هدایت کنیم.

محرری با اشاره به اسکان زائرین در استراحتگاه نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: امسال در یک هفته اخیر به صورت متوسط هر روز شاهد استقرار 500 خودرو و 400 چادر مسافرتی در این استراحتگاه بودیم، داخل استراحتگاه نیمه شعبان ظرفیت استقرار 700 خودرو و 700 چادر وجود دارد.

وی ادامه داد: امیدواریم که استراحتگاه نیمه شعبان در پارکینگ چهار مسجد مقدس جمکران تا نیمه شعبان امسال مجهزتر شود تا بتوانیم در آن ایام خدمات بیشتری به زائرین ارائه بدهیم، پیش از شروع تعطیلات نوروزی امسال مسیر این پارکینگ را با هماهنگی سازمان زیباسازی شهرداری قم مجهز کردیم و اطراف آن درخت کاری صورت گرفت.

مدیرعامل موسسه اموال، املاک و موقوفات مسجد مقدس جمکران افزود: با هماهنگی شهرداری از تردد دست فروشان از سمت درب‌های دو و 6 این مسجد مقدس جلوگیری شده است.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcjihex.uqemmzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما