کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با پایان دیدارهای مرحله گروهی

گلزن آتلیه‌طهران قم بهترین بازیکن لیگ دسته اول فوتسال شد

خبرگزاری فارس , 10 فروردين 1396 ساعت 10:00

قم نیوز: مدیر عامل باشگاه آتلیه‌طهران قم از انتخاب بازیکن گلزن این باشگاه به عنوان بهترین فوتسالیست مرحله گروهی رقابت‌ مدعیان صعود به لیگ برتر فوتسال خبر داد.


به گزارش قم نیوز، رسول قلی‌زاده امروز اظهار کرد: به لطف خدا و با همت و تلاش مجموعه اعضای تیم از کادر فنی تا بازیکنان و تدارکات تیم توانستیم با کسب نتایج بسیار خوب دیدارهای مرحله گروهی لیگ دسته اول فوتسال را با موفقیت در کسب مجوز صعود پشت‌سر بگذاریم.

وی ادامه داد: باید به تمام اعضای تیم خدا قوت صمیمانه‌ای بگویم که با وجود تمام مشکلات و محدودیت‌ها هرگز خم به ابرو نیاوردند و هر آنچه در توان داشتند برای موفقیت تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم برای راهیابی به مرحله پلی‌آف یا نهایی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال گذاشتند.

مدیر عامل باشگاه آتلیه‌طهران قم اضافه کرد: البته صعود از مرحله گروهی تازه آغاز کار ما برای رسیدن به هدف اصلی تیم یعنی صعود به لیگ برتر فوتسال ایران در سال 1396 است و امیدوارم با همان تعصبی که بازیکنان در مرحله گروهی داشتند در مرحله نهایی نیز موفق عمل کنیم.

وی در ادامه از انتخاب گلزن با تجربه تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم به عنوان بهترین بازیکن مرحله گروهی لیگ دسته اول فوتسال خبر داد و بیان کرد: این انتخاب نتیجه نظرسنجی صورت گرفته از تمامی علاقمندان و هواداران فوتسال در سراسر ایران است و خوشبختانه محسن بخشی از تیم ما بهترین بازیکن مرحله گروهی شد.

قلی‌زاده بیان کرد: محسن بخشی در بازی‌های مرحله مقدماتی یکی از بهترین گلزنان تیم آتلیه‌طهران قم بود و با توجه به گلزنی و تاثیرگذاری بسیار خوب خود در اکثر پیروزی‌های این فصل تیم ما از نگاه هواداران به عنوان بهترین بازیکن مرحله گروهی لیگ دسته اول فوتسال انتخاب شد.

وی خاطرنشان کرد: تیم ما به لطف درخشش تک تک بازیکنان خود و درایت کادر فنی عملکرد خوبی مقابل حریفان داشت و محسن بخشی با زدن 10 گل و کسب امتیاز لازم برای حضور در نظرسنجی توانست با استقبال کم‌نظیر هواداران فوتسال قم به عنوان بهترین بازیکن مرحله مقدماتی جدال مدعیان صعود به لیگ برتر انتخاب شود و امیدوارم با راهیابی به لیگ برتر این دستاورد را کامل‌تر کنیم.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 46967

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/46967/گلزن-آتلیه-طهران-قم-بهترین-بازیکن-لیگ-دسته-اول-فوتسال

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir