پنجشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 46968
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری سازمان میراث فرهنگی مطرح کرد

نظارت مستمر بر تاسیسات گردشگری در سراسر کشور

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: بر تاسیسات گردشگری در کشور به صورت مستمر نظارت می‌شود و این نظارت‌ها با هدف ارتقای کیفیت خدمات رسانی در این تاسیسات است.
نظارت مستمر بر تاسیسات گردشگری در سراسر کشور
به گزارش قم نیوز، ولی تیموری صبح امروز در حاشیه بازدید از مجتمع‌های بین راهی استان قم در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت مجتمع‌های بین راهی استان قم اظهار کرد: خدمات در این مجتمع‌ها تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله کمی دارد و خدمات در مجتمع‌های بین راهی استان قم خوب است.

وی ادامه داد: باید در صنعت گردشگری به صورت علمی وارد شد، تنها شاخص در این صنعت جلب رضایت مشتری است و این کار با ارائه خدمات مطلوب امکان پذیر است. باید بسته‌های خدماتی، پذیرایی و رفاهی ارائه شده به گردشگران، امکان رقابت در سطح بین المللی و ملی را داشته باشد.

مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افزود: گردشگران داخلی و خارجی برای انتخاب مقصد سفر خودشان مطالعه می‌کنند، به همین دلیل در صنعت گردشگری باید از روش‌ها و رویکردهای علمی و حرفه ای استفاده کنیم.

تیموری با اشاره به توجه دولت به صنعت گردشگری اظهار کرد: دولت توسعه این صنعت را جزو اولویت‌های خود قرار داده و به صورت جدی به این مساله ورود کرده است و باید دستگاه‌های اجرایی در زمینه خدمت رسانی به گردشگران هماهنگی و وحدت رویه داشته باشند.

وی ادامه داد: برای اینکه صنعت گردشگری را تقویت کنیم، باید در خدمت رسانی به گردشگران همکاری داشته باشیم تا از این طریق بتوانیم ماندگاری مسافران را افزایش بدهیم و موجب تقویت اشتغال و اقتصاد شویم.

مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افزود: بر تاسیسات گردشگری در کشور به صورت مستمر نظارت شده و کارشناسان ادارات کل میراث فرهنگی در استان با همکاری نهادهای مختلف بر این تاسیسات نظارت می‌کنند، اداره کل نظارت و خدمات گردشگری سازمان میراث فرهنگی هم عملکرد نظارتی استان‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهد.

تیموری در پایان خاطرنشان کرد: کمیسیون‌های رسیدگی به تخلفات و شکایت‌ها در صورت مشاهده تخلف در تاسیسات گردشگری اقدام به تذکر، اخطار، تعلیق و لغو مجوز این تاسیسات می‌کنند و این نظارت‌ها با هدف ارتقای کیفیت خدمات رسانی در این تاسیسات است.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcc4oq0.2bqee8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما