جمعه ۱۱ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 46991
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته 25 ليگ برتر صورت مي‌گيرد

صباي قم به دنبال دومين پيروزي در ميهماني رقبا

قم نيوز : قم نیوز: تيم فوتبال صباي قم در انديشه كسب دومين برد خود در ميهماني‌هاي فصل جاري ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور اين هفته برابر پديده خراسان صف‌آرايي مي‌كند.
صباي قم به دنبال دومين پيروزي در ميهماني رقبا
به گزارش قم نیوز، بازی‌های شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس بعد از دو بازی حساس تیم ملی ایران در انتخابی جام جهانی 2018 روسیه، از روز جمعه هفته جاری یعنی یازدهم فروردین ماه وارد هفته بیست و پنجم خود خواهد شد.

در یکی از دیدارهای حساس تیم فوتبال صبای قم در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در مصافی خارج از خانه برابر پدیده خراسان صف‌آرایی می‌کند، مسابقه‌ای که بین تیم‌های یازدهم و چهاردهم جدول رده‌بندی لیگ شانزدهم در مشهد به انجام می‌رسد.

نماینده فوتبال استان قم در حالی باید به میهمانی تیم پدیده خراسان برود که در این مسابقه به دنبال کسب دومین پیروزی در خانه حریفان است، زیرا شاگردان عبدالصمد مرفاوی در 24 هفته قبل تنها یک بار موفق به کسب پیروزی در میهمانی رقبای لیگ برتر این فصل شده‌اند.

تنها برد صبای قم در خانه رقبا به هفته بیستم رقابت‌های لیگ شانزدهم باز می‌گردد که شاگردان مرفاوی در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان دست به کار بزرگی زدند و تیم مدعی و بالای جدولی ذوب‌آهن اصفهان را با گل نیمه دوم سیدمهدی حسینی هافبک قمی خود شکست دادند.

صبا در مجموع از 24 بازی قبل خود چهار پیروزی در کارنامه دارد، 10 بار مساوی کرده و 10 بار نیز به رقبا باخته و با اندوخته‌ای 22 امتیازی از مسابقات قبل خود در لیگ شانزدهم، بیست و پنجمین بازی این فصل را عصر روز یازدهم فروردین ماه در مشهد برابر پدیده انجام می‌دهد.

سه پیروزی دیگر صبای قم در دیدارهای خانگی این فصل به ترتیب در هفته هفتم برابر سایپا تهران، در هفته هفدهم مقابل پیکان تهران و در بیست و یکم برابر تیم سیاه‌جامگان خراسان به دست آْمده است و چنانچه صبا دومین برد خارج از خانه و پنجمین پیروزی لیگ شانزدهم را در میهمانی پدیده کسب کند، شانس خود برای بقا در فصل آینده مسابقات لیگ برتر را به شدت افزایش خواهد داد.

این دیدار از ساعت 17 روز جمعه یازدهم فروردین ماه در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد در شرایطی برگزار می‌شود که شاگردان رضا مهاجری در نیم‌فصل نخست صبای قم را در ورزشگاه یادگار امام سه بر دو شکست داده‌اند و اکنون با کسب 28 امتیاز بالاتر از صبا در رده یازدهم جای گرفته‌اند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdciz3a5.t1aq32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما