دوشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 47026
منبع : خبرگزاری فارس
شهردار قم مطرح کرد

حرکت موفق شهرداری برای اسکان نوروزی

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم گفت: با امکاناتی که ایجاد و محدودیت‌هایی که در حوزه اسکان فراهم شد شرایط خوبی امسال در شهر ایجاد شده و مردم قم آسایش و راحتی بیشتری در زندگی در شهر دارند.
حرکت موفق شهرداری برای اسکان نوروزی
به گزارش قم نیوز، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد امروز با تاکید بر اینکه اقدامات انجام شده در قم در شان و جایگاه این شهر نیست گفت: برای اینکه بتوانیم حرکت ممتدی را آغاز کنیم باید به صورت مقطعی نیازها را رفع کرده باشیم و سپس به مرور زیرساخت‌ها را در شهر قم تقویت کنیم.

وی از کلنگ‌زنی 20 مجموعه فرهنگی و تفریحی در فروردین ماه خبر داد و افزود: این امکانات زیرساخت‌های قم را تقویت کرده و بخشی از کمبودهای شهر قم را برطرف می‌کند.

سقائیان‌نژاد به اقدامات شهرداری در نوروز 96 در حوزه اسکان اضطراری اشاره کرد و افزود: یکی از مشکلات ما در سال‌های اخیر بحث سد معبر و ایجاد منظر نامناسب شهری به سبب برپایی چادر در هسته مرکزی شهر، محدوده حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران بوده است.

وی با اشاره به آماده سازی پارکینگ شماره چهار مسجد مقدس جمکران با تعامل مسوولان این مکان مقدس برای اسکان زائرین بیان کرد: خوشبختانه امکانات بسیار خوبی در این فضا فراهم شد و شاهد استقبال و حضور خیل عظیم زائرین برای اسکان و استراحت در این فضا هستیم.

شهردار قم جلوگیری از چادرخواب در هسته مرکزی شهر را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: با امکاناتی که ایجاد و محدودیت‌هایی که در حوزه اسکان فراهم شد شرایط خوبی امسال در شهر ایجاد شده و مردم قم آسایش و راحتی بیشتری در زندگی در شهر دارند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdciqua5.t1ayr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما