سه شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 47048
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم خبر داد

397 مورد بازدید از تاسیسات گردشگری استان قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم گفت: از روز 26 اسفند سال گذشته تا 14 فروردین امسال، 397 مورد بازدید از تاسیسات گردشگری استان صورت گرفت.
397 مورد بازدید از تاسیسات گردشگری استان قم
به گزارش قم نیوز، عیسی رضایی با اشاره به نظارت بر تاسیسات گردشگری استان اظهار کرد: از روز 26 اسفند سال گذشته تا 14 فروردین امسال، 397 مورد بازدید از این تاسیسات صورت گرفت تا شاهد خدمت رسانی مطلوب به مسافران نوروزی در استان قم باشیم.

وی ادامه داد: بازدیدها از تاسیسات گردشگری استان قم تنها مختص به ایام نوروز نیست، بلکه کارشناسان اداره میراث فرهنگی در طول سال هم بازدیدهای فصلی و موردی از این تاسیسات دارند، اما بازدیدها از تاسیسات گردشگری در طرح نوروزی با شدت بیشتری صورت می‌گیرد و نهادهای مختلف برای انجام این بازدیدها به اداره میراث فرهنگی کمک می‌کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم افزود: از روز 26 اسفند سال گذشته تا 14 فروردین امسال، 60 مورد بازدید از دفاتر خدمات مسافرتی استان، 50 مورد بازدید از اماکن اقامتی موقت قم مثل خانه مسافر، مهمانسراها و کمپ، 126 مورد بازدید از رستوران‌ها و مراکز بین راهی و پذیرایی استان و 161 مورد بازدید نظارتی از مراکز اقامتی قم صورت گرفت.

رضایی با اشاره نتایج بازدیدهای نوروزی از تاسیسات گردشگری استان قم اظهار کرد: پس از بازدیدها مجوز چهار واحد گردشگری استان تعلیق شد، به 49 واحد گردشگری قم اخطار کتبی و 105 واحد دیگر هم تذکر داده شد، هدف از این بازدیدها ارتقای سطح کیفیت خدمات رسانی در تاسیسات گردشگری استان قم بود.

وی ادامه داد: بازدیدهای نظارتی از تاسیسات گردشگری استان قم در ایام نوروز با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان، اداره کل تعزیرات حکومتی قم، مرکز بهداشت استان و انجمن مجتمع‌های بین راهی، پذیرایی و گردشگری قم انجام شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم افزود: به شکایت‌های رسیده از تاسیسات گردشگری و مراکز اقامتی استان توسط تیم‌های نظارتی رسیدگی شده و وضعیت تعدادی از واحدهای گردشگری قم در حال بررسی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هشت واحد گردشگری در استان قم در ایام نوروز به دلیل خدمت رسانی مطلوب به مسافرین تشویق شدند که از این تعداد دو مرکز پذیرایی و بین راهی و 6 مرکز اقامتی بودند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcc4xq0.2bqm08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما