چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 47072
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته بيست و ششم ليگ شانزدهم

اكبريان قاضي بازی صبا و تراکتور شد / سيزدهمين مسابقه خانگي شاگردان آقا صمد

قم نيوز : قم نیوز: داور 39 ساله كرجي در بيست و ششمين هفته رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال جدال تيم‌هاي قمي و تبريزي ليگ شانزدهم را در قم قضاوت مي‌كند.
اكبريان قاضي بازی صبا و تراکتور شد / سيزدهمين مسابقه خانگي شاگردان آقا صمد
 به گزارش قم نیوز، در حالی که دیدارهای هفته یازدهم از نیم‌فصل دوم لیگ بر‌تر فوتبال از پنجشنبه شانزدهم  فروردین ماه آغاز می‌شود، در یکی از بازی‌های مهم این هفته محمدرضا اکبریان در راس تیم داوری دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و تراکتورسازی تبریز، این دیدار را در قم قضاوت می‌کند.

بر اساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم در مکان چهاردهم و تراکتورسازی تبریز در رده سوم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال که قرار است در روز سوم دیدارهای هفته بیست و ششم برگزار شود را محمدرضا اکبریان قضاوت می‌کند.

اکبریان، داور باتجربه و بین‌المللی فوتبال ایران را در این دیدار حساس علی میرزابیگی به عنوان کمک داور اول و محمدرضا مدیرروستا به عنوان داور دوم یاری می‌کنند ضمن اینکه پیروز سیف‌الله‌پور به عنوان داور ذخیره و خداداد افشاریان به عنوان ناظر مسابقه، تیم داوری این مسابقه مهم را یاری خواهند کرد.

صبای قم و تراکتورسازی تبریز در حالی از ساعت 19 عصر جمعه هجدهم فروردین در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف یکدیگر می‌روند که در حال حاضر صبای قم با کسب 22 امتیاز در مکان چهاردهم جدول و خطر سقوط قرار گرفته و تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با کسب 47 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی لیگ بر‌تر فوتبال جای دارد.

صبای قم در هفته‌های گذشته مسابقات این فصل لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور در خانه توانسته است سه پیروزی برابر سایپا تهران، پیکان تهران و سیاه‌جامگان خراسان به دست بیاورد، ضمن اینکه چهار باخت برابر تیم‌های پدیده خراسان، استقلال تهران، نفت تهران و پرسپولیس تهران نیز در کارنامه دارد و در 6 بازی خانگی دیگر نیز برابر حریفان به تساوی رسیده است.

محمدرضا اکبریان متولد پانزدهم فروردین ماه سال ۱۳۵۷ در شهر کرج و از داوران فعال فوتبال است که در سال ۱۳۷۶ داوری را آغاز کرده و از سال ۱۳۸۵ نیز در لیگ برتر فوتبال ایران قضاوت می‌کند و از سال 2012 جزو داوران بین‌المللی این رشته به شمار می‌رود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcj8yex.uqeaazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما