چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 47075
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم تاکید کرد

لزوم مشارکت شهروندان برای توسعه امکانات بوستان‌ها/فعالیت 84 غرفه خدماتی در بوستان‌های شهر

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم بر لزوم مشارکت شهروندان برای توسعه امکانات بوستان‌ها تاکید کرد.
لزوم مشارکت شهروندان برای توسعه امکانات بوستان‌ها/فعالیت 84 غرفه خدماتی در بوستان‌های شهر
به گزارش قم نیوز، پیام جوادیان امروز با بیان اینکه مجموعه‌های خدمات‌رسانی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم شامل فروشگاه‌ها و غرفه‌های تنقلات، مجموعه‌های رفاهی شهری، غرفه‌های فروش گل و گیاه و... است اظهار کرد: بیشتر بوستان‌هایی که در مسیر تردد زائرین هستند دارای فروشگاه‌ها و غرفه‌های خدمات رسانی هستند که عمدتا نیز در مناطق محروم شهر قرار گرفتند.

وی با تاکید بر اینکه 84 غرفه و مجموعه رفاهی در بوستان‌ها و پارک‌های شهری قم وجود دارد خاطرنشان کرد: در صورتی که سرمایه‌گذاران و شهروندان خواهان مشارکت در فعالیت‌های شهری باشند سازمان آمادگی دارد که در حیطه خدمات خود پیشنهادات مردمی را اجرایی کرده و از مشارکت عمومی استفاده کند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه پیشنهاداتی در حوزه‌های مختلف خصوصا بازی‌ها و ورزش‌های عمومی به سازمان ارائه شده است گفت: زمانی که پیشنهاد از سوی شهروندان به ما ارائه می‌شود در کارگروه فنی تخصصی مطرح شده و پس از جانمایی توسط اداره کل طراحی شهرداری قم در صورت موافقت مجوز صادر شده و پس از طی مراحل قانونی عقد قرارداد و اجرای پروژه صورت می‌گیرد.

وی افزود: خوشبختانه در سال 96 برگزاری چندین نوبت مزایده پارک‌های بازی بادی را در دستور کار داریم تا بتوانیم میزان خدمات را افزایش داده و درآمده حاصل  را در اجرای پروژه ها و در نهایت توسعه فضای سبز شهری هزینه کنیم.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdccpxq0.2bqmm8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما