پنجشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 47096
منبع : خبرگزاری فارس
آیت الله سعیدی:

خودکفایی روستاییان نمونه عینی از تحقق اقتصاد مقاومتی است

قم نيوز : قم نیوز: تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: همبستگی قابل تقدیر عشیره‌ای در مناطق روستایی و اهتمام این عزیزان در انجام فعالیت‌های اقتصادی و خودکفایی در نیازهای خود، نمود عینی از تبیین این شعار در بخش‌های کوچک و روستایی است.
خودکفایی روستاییان نمونه عینی از تحقق اقتصاد مقاومتی است
به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی استانداری قم، آیت الله سعیدی امام جمعه قم و سید مهدی صادقی استاندار قم به همراه جمعی از مدیران ارشد استان با خانواده شهید مفقود الاثر بیرامعلی متقی و جانباز 70 درصد حسین عباسی از روستاهای انجیرلی و ایلیخ بداغی از بخش مرکزی دیدار کردند.

آیت الله سعیدی در این دیدارها ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و آرزوی سالی پر خیر و برکت تصریح کرد: حضور در بین خانواده شهدا و ایثارگران و جانبازان توفیقی بزرگ است.

وی با بیان اهمیت جانفشانی و ایثار شهدا، جانبازان وایثارگران در اعتلای نظام جمهوری اسلامی افزود: مشاهده شجاعت و فداکاری خانواده‌های شهدا و جانبازان، سبب تقویت روحیه و انگیزه مسؤولان برای خدمت به مردم و نظام اسلامی می‌شود.

امام جمعه قم با اشاره به توجه خاص رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهور و سایر مسؤولان کشور نسبت به خانواده ایثارگران ادامه داد: اخلاص و ایمان این عزیزان در جلب رضایت خداوند و عنایات الهی به کشور اسلامی ایران نقشی اساسی دارد.

وی همچنین با اشاره به نامگذاری سال 1396 از سوی مقام معظم رهبری به نام «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» اظهار کرد: همبستگی قابل تقدیر عشیره‌ای در مناطق روستایی و اهتمام این عزیزان در انجام فعالیت‌های اقتصادی و خودکفایی در نیازهای خود، نمود عینی از تبیین این شعار در بخش‌های کوچک و روستایی است.

سید مهدی صادقی استاندار قم نیز در این دیدارها ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع صمیمی خانواده ایثارگران به همراه مدیران ومسؤولان استان، اظهار کرد: حضور در مناطق روستایی و مشاهده برخی مشکلات که در نواحی محروم استان وجود دارد اهتمام مدیران برای خدمت بیشتر را در پی دارد.

وی با تقدیر از روحیه مقاومت، ازخودگذشتگی و ایثار خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران، افزود: مسؤولان تمام توان خود را برای برطرف کردن کاستی‌های موجود در خدمت رسانی به این عزیزان بکار می‌گیرند.

استاندار قم با تأکید بر ضرورت توجه به حل مشکلات معیشتی و اداری روستاییان به‌ویژه خانواده شهدا و ایثارگران ابراز کرد: تسهیل در امور حقوقی و اداری این اقشار زحمت کش در دستور کار مسؤولان دستگاه‌های اجرایی استان قرار گیرد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcfvxdj.w6de1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما