پنجشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 47103
منبع : خبرگزاری فارس
بهترين گلزن صباي قم مطرح کرد

طوفان خط حمله صبا در دیدار با تراکتور

قم نيوز : قم نیوز: بهترين گلزن صباي قم در ليگ شانزدهم گفت: گلزني مجدد صباي قم از بازي اين هفته مقابل تراكتورسازي تبريز بار ديگر آغاز مي‌شود.
طوفان خط حمله صبا در دیدار با تراکتور
به گزارش قم نیوز، احمد حسن‌زاده امروز اظهار کرد: بعد از مصدومیتی که به آن دچار شدم، خوشبختانه دوران نقاهت را سپری کرده و الان شرایطم بهتر شده، به دلیل این آسیب‌دیدگی از نظر بدنی عقب بودم که کم کم از این نظر نیز وضعیت خوبی پیدا کرده‌ام.

وی که بعد از هفته‌ها در دیدار هفته بیست و پنجم لیگ برتر برابر پدیده مشهد از نیمه دوم به ترکیب اصلی صبای قم آمد، ابراز کرد: خودم انگیزه زیادی دارم که بعد از رفع مصدومیت به تیم کمک کنم تا هم خودم به شرایط گلزنی گذشته برگردم و هم صبا به موقعیت خوبی در جدول برسد.

مهاجم چهار گله صبای قم در لیگ شانزدهم با اشاره به بازی‌های باقی مانده تا پایان فصل و سختی کار صبا مقابل حریفان، تصریح کرد: در مجموع این پنج بازی شرایط خاص و سختی دارد، امتیازات ما با دو تیم پائین جدول به هم نزدیک است ولی با کسب دو سه برد می‌توانیم ماند صبا را در لیگ تضمین کنیم.

وی عنوان کرد: هیچ یک از بازی‌های آینده ما راحت نیست اما با توجه به مهرهای بسیار خوبی که داریم، صبا هم تیم قوی و آماده‌ای است و مطمئنا تیم‌هایی هم که در مقابل ما قرار می‌گیرند، کار سختی دارند و ان‌شاءالله که بتوانیم در تک تک این بازی‌ها نتایج خوبی بگیریم.

حسن‌زاده که هر چهار گل خود را در نیم‌ فصل نخست لیگ برتر به ثمر رسانده، در ادامه بیان کرد: تیم ما تلفیقی از بازیکنان با تجربه و جوان است و در کنار هم یک تیم خوب هستیم، بنابراین توانایی گرفتن حداکثر امتیاز از پنج بازی باقی مانده را داریم تا دغدغه تیم از بابت بقا در لیگ برتر رفع شود.

وی با اشاره به گل نزدن صبای قم در چند هفته اخیر رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، تاکید کرد: از این هفته این مشکل را حل می‌کنیم، همه توان خود را در مقابل تراکتورسازی به کار می‌گیریم تا با گلزنی در این بازی و به دست آوردن امتیازات لازم شرایط تیم را بهتر از قبل کنیم.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcexz8e.jh8f7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما