پنجشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 47105
منبع : خبرگزاری فارس
به مناسبت سالروز ولادت امام محمد تقي(ع)

برنامه «روايت سخاوت» از راديو معارف پخش مي‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدير گروه قرآن و اهل بيت(ع) راديو معارف از پخش برنامه روايت سخاوت از اين رسانه به مناسبت سالروز ولادت امام محمد تقي(ع) خبر داد.
برنامه «روايت سخاوت» از راديو معارف پخش مي‌شود
به گزارش قم نیوز، احمد محمودی امروز با اشاره به ویژه برنامه‌های رادیو معارف به مناسبت سالروز ولادت امام محمدتقی(ع) اظهار کرد: پیشوای نهم از جمله برنامه‌های این رسانه است که روز 18 فروردین ساعت 21:15 پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه به سیره و زندگی امام جواد(ع) می‌پردازد و ابعاد مختلف زندگی این امام بزرگوار در برنامه تبیین می‌شود تا مانند چراغی به پرتوافکنی بپردازد.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت(ع) رادیو معارف با اشاره به دیگر اهداف برنامه پیشوای نهم شیعیان گفت:‌ این برنامه در زمینه تبیین سیره آن امام بزرگوار بوده تا بعد فرهنگی افراد مختلف جامعه تقویت شود.

وی خاطرنشان کرد:‌ در این برنامه جایگاه علمی امام جواد(ع) تبیین می‌شود و نقش حضرت در پاسخگویی به شبهات مطرح خواهد شد و آنچه مشخص است حضرت در مناظرات حضوری چشمگیر داشتند.

محمودی عنوان کرد:‌ برنامه پیشوای نهم به تهیه‌کنندگی روح الله اسماعیلی تولید شده حمید حسینی گوینده و حجت‌الاسلام امیرمحسن عرفان کارشناس این برنامه است.

وی از تولید برنامه روایت سخاوت خبر داد و افزود: این برنامه 80 دقیقه‌ای 19 فروردین ساعت 8:40 با گویندگی حمید سوری و کارشناسی حجت‌الاسلام والمسلمین محمد سعیدی از این رسانه پخش می‌شود.

مدیر گروه قرآن  و اهل بیت(ع) رادیو معارف خاطرنشان کرد: سیره فردی و اجتماعی پیشوای نهم شیعیان در این برنامه مطرح می‌شود تا افراد بتوانند از ایشان درس‌آموزی کنند و با نحوه پاسخگویی این امام در زمینه شبهات آشنا شوند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcgnq9t.ak9uz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما