جمعه ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 47113
منبع : افکار نیوز
مجتمع شهید آوینی بسیج صدا و سیما با همکاری باشگاه رسانه‌ای باران برگزار می‌کند؛

کارگاه آموزشی خبرنگاری بحران

قم نيوز : قم نیوز: این کارگاه آموزشی، روز پنج شنبه 31 فروردین ماه از ساعت 8 الی 18 در محل مجتمع آموزشی شهید آوینی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.
کارگاه آموزشی خبرنگاری بحران
به گزارش قم نیوز، کارگاه حرفه‌ای آموزش خبرنگاری بحران به همت مجتمع شهید آوینی بسیج صدا و سیما و باشگاه رسانه‌ای باران، با هدف آموزش اصول و مهارت‌های خبرنگاری بحران و با محوریت حادثه پلاسکو برگزار خواهد شد.

در این کارگاه آموزشی به موضوعاتی همچون انواع بحران در خبرنگاری، مدیریت بحران، اصول و تکنیک‌های خبرنگاری بحران، اداره بحران از طریق سازمان‌های رسانه‌ای، روانشناسی خبر و خبرنگاری، تاکتیک‌های خبری مدیریت بحران و ... پرداخته خواهد شد.

مدرس این دوره آموزشی، آقای دکتر_سیدمحسن_بنی_هاشمی، عضو هیات علمی و رئیس سابق دانشکده ارتباطات دانشگاه صدا و سیما و از اساتید مجرب حوزه رسانه و ارتباطات می‌باشند.

همچنین کارگاه انتقال تجربه با حضور خبرنگاران مجرب حوزه خبرنگاری بحران برگزار خواهد شد.


این کارگاه آموزشی، روز پنج شنبه 31 فروردین ماه از ساعت 8 الی 18 در محل مجتمع آموزشی شهید آوینی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

هزینه شرکت در این کارگاه آموزشی مبلغ 150.000 تومان بوده و ثبت نام برای فعالان عرصه رسانه و دانشجویان همراه با تخفیف می‌باشد.

علاقه مندان می‌توانند از طریق سامانه #باشگاه_رسانه‌ای_باران به آدرس https://goo.gl/u519qd نسبت به پیش ثبت نام خود اقدام نمایند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcfmydj.w6deyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما