شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 47138
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس شورای اسلامی شهر قم مطرح کرد

نوسازی 250 دستگاه اتوبوس تا دو سال آینده/موفقیت شورای چهارم در رشد و توسعه قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر توسعه خطوط اتوبوس و تاکسی گفت: سال گذشته هزار و 200 دستگاه تاکسی نوسازی شد و برنامه داریم تا دو سال آینده 250 دستگاه اتوبوس در سیستم حمل و نقل عمومی شهر نوسازی شود.
نوسازی 250 دستگاه اتوبوس تا دو سال آینده/موفقیت شورای چهارم در رشد و توسعه قم
به گزارش قم نیوز، ولی‌الله بیاتی ظهر امروز در دیدار آیت‌الله حسینی بوشهری عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با تاکید بر اینکه شورا به وظیفه قانونی خود عمل می‌کند اظهار کرد: در راستای رشد و توسعه شهر با تمام مشکلات و حاشیه‌هایی که وجود دارد ما تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا به مردم خدمت کنیم.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در شورای چهارم تصریح کرد: فعالیت‌های ما در دوره چهارم شورا نشان می‌دهد که در زمینه خدمت به مردم نیز موفق بودیم و ارتباط خوبی با ارگان‌ها شهرداری و حوزه داریم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه در دوره چهارم توانستیم در راستای خدمت به مردم اقدامات گسترده‌ای انجام دهیم خاطرنشان کرد: مردم همه خدمات را می بینند و خودشان قضاوت دارند و از شرایط راضی هستند.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه حمل و نقل عمومی گفت: مترو با سرعت در حال تکمیل است و در خط دوم نیز اقدامات اولیه آغاز شده و به زودی عملیات اجرایی آغاز می‌شود.

رئیس شورای شهر قم با تاکید بر توسعه خطوط اتوبوس و تاکسی بیان کرد: سال گذشته هزار و 200 دستگاه تاکسی نوسازی شد و برنامه داریم تا دو سال آینده 250 دستگاه اتوبوس در سیستم حمل و نقل عمومی شهر نوسازی شود.

وی با اشاره به پروژه‌های عمرانی شهر قم خاطرنشان کرد: با تعریف پروژه‌هایی که صورت گرفته شاهد تکمیل رینگ سوم ترافیکی هستیم که بخش عمده مشکلات قم را برطرف می‌کند.

بیاتی گفت: در حوزه بهسازی ورودی‌های شهر نیز اقداماتی آغاز شده و سعی داریم تعریف نمادهای ویژه شهر قم در این ورودی‌ها باشیم.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcc4sq0.2bqm18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما