شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 47140
منبع : خبرگزاری فارس
در دیدار اعضای شورای شهر با آیت‌الله علوی گرگانی مطرح شد

برنامه‌ریزی شورا و شهرداری برای توسعه فعالیت‌های عمرانی در شهر قم

قم نيوز : قم نیوز: در دیدار اعضای شورای شهر قم با آیت‌الله علوی گرگانی بر لزوم برنامه‌ریزی شورا و شهرداری برای توسعه فعالیت‌های عمرانی در شهر تاکید شد.
برنامه‌ریزی شورا و شهرداری برای توسعه فعالیت‌های عمرانی در شهر قم
به گزارش قم نیوز، ولی‌الله بیاتی رئیس و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر قم ظهر امروز ضمن حضور در دفتر آیت‌الله سیدمحمد علی علوی گرگانی با این مرجع تقلید دیدار و گفت‌وگو کردند.

بیاتی در این دیدار گزارشی از اقدامات شورای چهارم در شهر قم و همدلی و همراهی ایجاد شده در بین مجموعه مدیران شهری ارائه کرد.

رئیس شورای شهر قم با تاکید بر اینکه اثرات فعالیت‌های دوره چهارم شورا در شهر قم مشهود است خاطرنشان کرد: شهرداری انتخاب شده که سابقه بسیار چشم‌گیری در اصفهان و مدیریت شهری داشته و امروز شاهد گسترش خدمات در شهر قم هستیم.

بیاتی همدلی و همراهی شکل‌گرفته در مجموعه دستگاه‌های استان را مورد توجه قرار داد و گفت: در سال 95 اقدامات گسترده‌ای صورت گرفت که مهم‌ترین آن تکمیل پروژه‌های نیمه کاره بود.

آیت‌الله علوی گرگانی نیز در این دیدار گفت: اگر مشکلی در کارها است بررسی کنید و در مقام جبران آن برآیید و هیچ زمان نگویید که ما نمی‌توانیم.

وی بیان کرد: کاری که خدا از ما راضی می‌شود انجام دهیم و تمام هدف و عزم خود را بر رفع مشکلات مردم و خدمات به آنها قرار دهید.

این مرجع تقلید با تاکید بر تکمیل پروژه‌های نیمه کاره شهر خاطرنشان کرد: اگر شورا و شهرداری بیشتر به اقدامات عمرانی بپردازند نتیجه و نمود بیشتری خواهد داشت و رضایت مردم را نیز جلب می‌کند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcfxydj.w6dejagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما