چهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 47207
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس گروه ورزش قهرماني استان قم:

سهميه كاراته قم در قهرماني آسيا افزايش مي‌يابد

قم نيوز : قم نیوز: رئيس گروه توسعه ورزش قهرماني و حرفه‌اي اداره كل ورزش و جوانان استان قم از افزايش سهميه كاراته قم براي حضور در مسابقات كاراته 2017 قهرماني آسيا خبر داد.
سهميه كاراته قم در قهرماني آسيا افزايش مي‌يابد
به گزارش قم نیوز، حمید نریمان اظهار کرد: بعد از برگزاری پیکارهای انتخابی تیم ملی کاراته رده سنی بزرگسالان در اسفند ماه، امیر مهدی‌زاده در وزن منهای 60 کیلوگرم مطابق انتظار با غلبه بر تمامی حریفان مدعی خود در این وزن به عنوان نفر اصلی برای اعزام به رقابت‌های برون‌مرزی سال 96 انتخاب شد.

وی ادامه داد: مهمترین میادینی که امسال در انتظار ملی‌پوش کاراته بزرگسالان کشورمان قرار دارد، ابتدا رقابت‌های کاراته بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی و سپس پیکارهای قهرمانی آسیا است که به همین منظور اردوی آماده‌سازی تیم ملی زیر نظر کادر فنی آغاز شده است.

رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: بعد از برگزاری پیکارهای انتخابی تیم ملی که در آن اکثر چهره‌های شاخص این رده حضور داشتند، تیم ملی کاراته برای کسب آمادگی لازم و محک میزان آمادگی ملی‌پوشان خود راهی رقابت‌های لیگ جهانی 2017 شد.

وی با اشاره به برگزاری این رقابت‌ها در کشور امارات و حضور کاراته‌کاهای کشورمان در میدان رقابت با چهره‌های شاخص کاراته دنیا، ابراز کرد: کادر فنی تیم ملی این مسابقات را نیز یکی از ملاک‌های شناخت ترکیب نهایی تیم ملی برای اعزام به دو میدان مهم برون‌مرزی سال 2017 در نظر گرفت.

نریمان عنوان کرد: به همین منظور چندین کاراته‌کای دیگر از جمله سعید علی‌پور کاراته‌کای شاخص استان قم نیز راهی رقابت‌های لیگ جهانی کاراته در کشور امارات شدند و به لطف خدا و همت و تلاشی که این کاراته‌کای ارزشمند داشت، مدال طلای وزن منهای 67 کیلوگرم نصیب وی شد.

وی تصریح کرد: درخشش خیره‌کننده‌ای که علی‌پور در مسابقات لیگ جهانی کاراته داشت، کادر فنی تیم ملی را وادار به باور توانمندی و قابلیت‌های این کاراته‌کای پرتوان کرد و بدین‌ترتیب علی‌پور این شانس را دارد که در دو انتخابی، سهمیه اعزام به رقابت‌های برون‌مرزی امسال را کسب کند.

نریمان در پایان با اشاره به برگزاری دو انتخابی دیگر در رده بزرگسالان اظهار کرد: در وزن منهای 67 کیلوگرم از بین سعید علی‌پور، هامون درفشی‌پور و محمد بخش‌محمدلو که با نظر کادر فنی به اردو دعوت شده‌اند، با برگزاری رقابت انتخابی، در نهایت یک نفر جواز حضور در اردوی آماده‌سازی تیم ملی برای رقابت‌های آسیایی را به دست خواهد آورد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcja8ex.uqeayzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما