کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس اتحادیه معاملات اتومبیل استان قم مطرح کرد

رکود در بازار خرید و فروش خودرو در قم

خبرگزاری فارس , 24 فروردين 1396 ساعت 9:30

قم نیوز: رئیس اتحادیه معاملات اتومبیل استان قم گفت: در سال گذشته رکود را در بازار خرید و فروش خودرو در استان شاهد بودیم و این رکود هنوز هم ادامه دارد.


به گزارش قم نیوز، فریدون عطارد با اشاره به وضعیت بازار خرید و فروش خودرو در سال 95 اظهار کرد: در سال گذشته رکود را در این بازار در استان قم شاهد بودیم و بازار خرید و فروش خودرو در استان قم در سال 95 رونق نداشت، حتی در شب عید هم رکود را در این بازار شاهد بودیم.

وی ادامه داد: مردم طی سال‌های اخیر به خرید و فروش خودرو از طریق فضای مجازی روی آوردند. همچنین خودروسازان هم خودروهای خودشان را به صورت شرایطی به مردم می‌فروشند و این دو مساله موجب شده است که نمایشگاه داران در قم در زمینه خرید و فروش خودرو با مشکل مواجه شوند و حتی برخی از نمایشگاه داران شهر قم به این دلایل نمایشگاه‌های خودروی خود را جمع کردند.

رئیس اتحادیه معاملات اتومبیل استان قم افزود: سال گذشته تغییرات قیمتی چندانی را در بازار خرید و فروش خودرو در استان شاهد نبودیم، ولی با این وجود خریداران زیادی را برای خرید خودرو در استان قم نداشتیم و به همین دلیل رکود بازار خرید و فروش خودرو در استان ادامه پیدا کرد.

عطارد با اشاره به ادامه رکود در کشور اظهار کرد: اکنون بازار در کشور در وضعیت رکود است و این مساله شامل بازار خرید و فروش خودرو در استان قم هم می‌شود.

وی ادامه داد: بین 350 تا 400 نمایشگاه خرید و فروش خودرو را در شهر قم داریم، البته در گذشته تعداد نمایشگاه‌های خودرو در این شهر بیشتر بود، حدود 250 نمایشگاه خودرو در شهر قم پروانه کسب دارند و بقیه نمایشگاه‌های خودرو در این شهر بدون مجوز فعالیت می‌کنند.

رئیس اتحادیه معاملات اتومبیل استان قم در پایان خاطرنشان کرد: به نمایشگاه‌های خودروی بدون پروانه در استان اخطاریه دادیم تا صاحبان این نمایشگاه‌ها برای دریافت پروانه کسب اقدام کنند.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 47242

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/47242/رکود-بازار-خرید-فروش-خودرو-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir